2013. december 3., kedd

Új bejegyzések hamarosan!

Mostanában elég sok dolog összegyűlt nálam, amiről szerintem érdemes lenne írni, így ebben a mai bejegyzésben összeszedtem ezen dolgokat, és a segítségetekre lenne szükségem, hogy el tudjam dönteni, mivel kezdjem. :) Vagyis arra vagyok kíváncsi, hogy Ti miről olvasnátok elsőként.
Most ezekről a termékekről tudok készülni bejegyzéssel, bár az Essence Peel Off alaplakkot még nem próbáltam ki, de már ideje lenne. A többi termékről bármikor tudok írni, mert már kialakult bennem egy vélemény. :)
Tehát, a témák:
1. Avon Skin So Soft: csillámló testápoló
2. China Glaze: Sun of a Peach körömlakk
3. Avon Nail Experts: Gel Strenght Base Coat
4. Barry M: Nail Art Pen
5. Essence: Peel Off alaplakk

Mivel kezdjem? Miről olvasnátok szívesen elsőként?

8 megjegyzés:

  1. a China Glaze-nek nagyon tetszik a színe:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szép felkenve is! :)
      ha még nem láttad, akkor itt megnézheted, milyen a körmeimen:
      http://leilahercegno.blogspot.hu/2013/11/nails-of-day-china-glaze.html

      Törlés
  2. 2. China Glaze: Sun of a Peach körömlakk
    Itt a szavazatom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) már neki is kezdtem a bejegyzésnek. ;)

      Törlés
  3. Avon Nail Experts: Gel Strenght Base Coat-ról kiváncsian várom a bejegyzést, ugyanis kutatok egy jó alaplakk után. Sajnos lemezesen töredeznek a körmeim :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez is érkezik! :) nekem is ez a legfőbb köröm gondom, így azt hiszem segíthet, amit írok róla :) már alakul a fejemben egy kép erről az alaplakkról, most írásba is fogom foglalni.

      Törlés
  4. No akkor kérem szépen ilyen sorrendben jöhetnének a bejegyzések :D O.O

    VálaszTörlés