2013. december 24., kedd

Winter Nail Challenge | Christmas

Már a karácsonyi manikűrnél jár a kihívás, ami azt jelenti, hogy hamarosan véget ér az első hónap! :) Egy kicsit ugyan én kitoltam a mostani manikűr határidejét, ugyanis nem lakkoztam a héten a munkába, időm se nagyon lett volna és a fényviszonyok sem voltak megfelelőek jó minőségű képek készítéséhez.
Már egy-két hete eszembe jutott, hogy a China Glaze Red-y & Willing-jével szeretném kilakkozni a körmeimet, mert ez nagyon karácsonyos szín és szerintem igazán különleges is. Így aztán a Nailland-nél kétszer is megfordultam, ahol nagy szerencsémre második alkalommal el tudtam hozni ezt a hőn áhított árnyalatot.
Igazából a legelső karácsonyi manikűr ötletem ott hiúsult meg, hogy nem érkezett meg a több, mint 2 hónapja rendelt díszítő strasszom, amivel egy kicsit alkotósabb manikűrt terveztem volna készíteni... Ez így nem jött össze, de remélem legalább annyira tetszik majd nektek ez a sima, egyszerűbb manikűr is. :)
Sajnos nagyon meggyűlt a bajom a fotózással, nem tudom, hogy miért, de folyton bemozdultak a képek. Azért sikerült 1-2 szépet is kattintanom. :) Készítettem lámpafénynél is képet, mivel itt sokkal intenzívebben érvényesül a lakk. Remélem, nem okoztam csalódást nektek a mai manikűrrel sem!

A jövő héten már az újévi bulira/újévre készült alkotást láthatjátok a kihívás keretében! :) Hogy tetszik a mai manikűr?
Mindenkinek nagyon boldog karácsonyt kívánok és remélem jól telik majd a szünetetek! :)

10 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a szín, nekem is megvan :) Boldog karácsonyt kívánok! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a szín! Boldog karácsony! :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép szín:) xo
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Egyszerű és nagyszerű, sőt csodaszép színe van! :)
    Kellemes Ünnepeket Neked és a családodnak is! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép színe van, hangulatos! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! biztosan sokat fogom még ezt a lakkot viselni! :)

      Törlés