2013. december 28., szombat

Winter Nail Challenge | New Year's Eve

Majdnem elszálltam az idővel, mert azt hittem még van egy kis időm elkészíteni ezt a manikűrt, aztán tegnap eszméltem rá, hogy a bejegyzés ezen a hétvégén lesz. Az újévi manikűrhöz így nincs is nálam annyi körömlakk, így hát a korlátozott számú kollekcióból válogattam sok glitteres lakkot és egy alapszínt.
A mai manikűrnél a tűzijátékot szerettem volna megjeleníteni a körmeimen, amihez 3 lakkot használtam fel az alapszínen felül. Remélem azért nagyjából látjátok ti is, hogy ez tűzijáték akar lenni! Talán a mutató ujjamon sikerült a legszebben a megjelenítés.
 Felhasznált lakkok:
Flormar Nail Care - Max Growth
Barry M - Navy
Lovely Moulin Rouge (?)
Crystal Nails - 61
Claire's - arany mini glitteres lakk
Nem ez lett életem legjobban sikerült manikűrje, de azért remélem, van akinek tetszik és rá lehet ismerni, hogy mit akartam megjeleníteni! :)
Nézzetek be a többiekhez is!

Hogy tetszett a mai manikűr?

6 megjegyzés: