2013. december 14., szombat

Winter Nail Challenge | Snowflake

A mai téma a hópehely volt, amit én világoskék alapon képzeltem el, fehér hópelyhekkel. :) Bár ez a manikűr nem lett olyan izgalmas, mindenképpen ki szerettem volna próbálni, hogy milyenek a hópelyhes körmök! :) Ezt a manikűrt viseltem a múlt szombati blogos találkozón is, ahol mindenkinek nagyon szépek voltak a körmei!
A manikűrhöz ezeket használtam fel:
Flormar Max Growth (alapként)
Flormar Wet Look - WL01
Barry M Nail Art Pen - White
NYC - Turbo Dry Top Coat
Miután kilakkoztam a körmeimet, eszembe jutott, hogy nekem van egy hópelyhes, gyakorlatilag a manikűrömmel egyező színű papírtasakom! :D És valóban, a megszólalásig hasonlítanak!

Hogy tetszik a mai lakkozásom? Melyik manikűrt várjátok a legjobban?

14 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos :) Szép ez a világoskék szín!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) ez a kék tényleg nagyon szép, lehet lesz róla teszt is, a képeket éppen ma készítettem el hozzá :)

      Törlés
  2. szépek lettek a hópelyhek, tetszik a manikűr :)

    VálaszTörlés
  3. Cuki lett! Én tavaly készítettem el ugyanetz a koncepciót. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) de jó! úgy néz ki, egyre gondoltunk akkor, csak te tavaly én meg idén :)

      Törlés
  4. Nagyon de nagyon tetszik! :)
    Egyre ügyesebb vagy!

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép*-* Ha van kedved játszani egy 30$ értékű vásárlási utalványért, amit ha te nyersz meg a Romwe.com oldalon vásárolhatod le részletek itt-> http://ruhamania.blogspot.hu/2013/12/romwe-giveaway.html

    VálaszTörlés
  6. Jaj ez előben is nagyon tetszett! *_* jövőhétre talán már én is be tudok szállni, nem felejtettem el a kihivásod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :)
      rendben. azon gondolkodtam, h lehet a jövő heti linkjét kitolom egy kicsit, h még 24-én is fel lehessen tölteni, de akkor figyeljétek az emaileket! :)

      Törlés
  7. Nagyon cuki lett, nagyon eltaláltad a szín kombót!

    VálaszTörlés