2013. december 6., péntek

Winter Nail Challenge | Winter Gradient/Ombre

A téli kihívás első manikűrjét láthatjátok a mai bejegyzésben, (ami egyben a 400. poszt is) méghozzá a téli színátmenetes körmöket. Mivel ez egy téli kihívás, és a fő szempontom az volt, hogy minél téliesebb hangulata legyen a manikűrnek, így én a hidegebb színekhez nyúltam, mégpedig a kékekhez. 
A mai manikűr alapját egy fehér-kék színátmenettel kezdtem, ami önmagában így mutat. Mivel így még egy kicsit kevésnek éreztem, így feldobtam néhány glitterrel:
 A manikűrhöz felhasznált lakkok:
Avon Nail Experts - Gel Strength Base Coat
Flormar Supermatte - M103
Flormar Wet Look - WL01
H&M - Serenity Now
Avon Color Trend - Silver Plated
Essence - Glorious Aquarius
NYC - Turbo Dry Top Coat
Őszintén szólva, nekem nagyon tetszik a manikűr, mert tényleg, ahányszor ránéztem, mindig eszembe jutott róla a téli táj, a hóesés, és olyan fagyos hangulata is volt. :) Remélem Nektek is tetszik a mai manikűr, és megnézitek a többiek munkáit is! :)

Hogy tetszik a mai alkotás? Melyik témát várjátok a legjobban?

10 megjegyzés:

  1. Tényleg jól feldobják a glitterek! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, tényleg télies hangulata van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett, igazán télies! :)

    Nyereményjáték van nálam, ha gondolod nézz be:
    http://stylelounge.me/karacsonyi-nyeremenyjatek/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés