2014. január 20., hétfő

TESZT: Avon Naturals Vaníliás kézkrém

Mára egy kis Avon tesztet hoztam, mégpedig a karácsonyra kapott Naturals család vaníliás kézkréméről! Ez a termék nagyon felkeltette az érdeklődésemet, mivel decemberben úgy vettem észre, hogy felfedeztem magamnak a vaníliás termékeket, és ezeket kezdtem el keresni mindenfelé. Ezért, amikor az egyik utolsó katalógusban illatosított oldal volt a vaníliás termékekkel, így lehetőségem volt szagmintát venni és tetszett. Bár a katalógus illatosított oldalai nyilván nem ugyanazt adják vissza, mint amit élőben érzünk, de felírtam a kívánságlistámra, és tesóméktól meg is kaptam.
A kézkrém 75 ml-es kiszerelésben kapható, ami a standard méret. Nagyon tetszik a csomagolása, bár őszintén szólva én kicsit kevésbé fényesnek képzeltem, de ettől függetlenül nagyon jól néz ki! Amit már első használatnál észrevettem, az nem más, mint hogy valóban nagyon hamar beszívódik a bőrbe, és nem hagy semmilyen zsíros érzetet maga után. Az illata is nagyon megfogott, engem egy kicsit sütire emlékeztet, elég édes illatról van szó.
Egyedül az volt furcsa számomra ennél a kézkrémnél, hogy letekerős kupakja van, nem pedig a legtöbb kézkrémre jellemző pattintós kupak.

Összességében én merem ajánlani ezt a terméket mindenkinek, aki szereti a vaníliás dolgokat, és az édesebb illatokat, aki egy tényleg hamar beszívódó kézkrémet keres.
Ti rendelkeztek ezzel a krémmel? Tervezitek megvásárolni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése