2014. január 8., szerda

TESZT: Avon Senses Winter Cocoon tusfürdő

A mai bejegyzésben egy új tusfürdőt szeretnék megmutatni Nektek, amit nagyon szerettem volna kipróbálni. Nővéremnek ezt meg is súgtam, ő pedig volt olyan cuki, hogy karácsonyra meglepett vele! Igen, az Avon Senses Winter Cocoon tusfürdőjéről van szó, amit már az ajándékos posztban is kiszúrhattatok! :)
Már aznap este, hogy megkaptam, ki is próbáltam és nagyon tetszett nekem ez a termék! Amit katalógusos rendelésnél nehéznek találok, az pont az, hogy milyen illatra lehet számítani, illetve, ha illatosított oldalról is van szó, az vajon mennyire türközi a valóságot. Nos, nem emlékszem rá, hogy volt-e illatmintával ellátott oldal, vagy sem, de nekem nagyon tetszik az illata. Bár őszintén szólva, a vanília miatt én egy kicsit édesebb illatra számítottam, de egyáltalán nem csalódtam! Szerintem itt a szantálfáé a főszerep, és egy igazán kellemes, semmihez sem hasonlítható illatot kapunk. Sajnálom, hogy pont ezt nem tudom igazán kifejteni Nektek, és az is nagy kár, hogy az illatokat nem lehet érezni a képernyőn keresztül, mert ezért megérné.
Maga a cocoon szó selyemgubót jelent, tehát én úgy értelmeztem, hogy ez a tusfürdő egy kényeztető funkciót lát el, így télen. És valóban. Ebben a flakonon lévő kép is segít. :)
Számomra meglepő módon a kupak oldalirányban nyílik, és nagyon jól tartja magát, így nem kell attól tartani, hogy véletlenül letörjük. Maga a tusfürdő krémes állagú, de elég folyékony. Ettől függetlenül nem tapasztaltam, hogy dehidratálná a bőrt.

Összefoglalva, szerintem ez a tusfürdő nagyon jól sikerült, és bátran merem ajánlani mindenkinek, aki keres egy téli tusfürdőt. (Az illatához még annyit szeretnék hozzátenni, hogy nem fűszeres, nem igazán virágos, de nem is édes illatról van szó.) Nem szárít, jó az ára, az illata, mi kellhet még?

Nektek megvan ez a tusfürdő? Ha nem, tervezitek megvenni?

7 megjegyzés:

  1. Megvan, nagy kiszerelésben, és kézmosóként fogom használni, ha kifogy a jelenlegi csokis. :-)

    VálaszTörlés
  2. Katyól kaptam egyet én is, gyorsan megszagoltam :D Amúgy engemm már katalógusban megfogott az illata :) Bár még nem próbáltam, majd a héten, mert elfogy egy tusim és ki fog férni a polcra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem neked is tetszik majd! :D

      Törlés
    2. ó, és ha olvasod a válaszom, akkor megvan a lakk! ;)

      Törlés
    3. Juuuuj, mikor hozol róla posztot?:D már CG kéjenc lettem :D

      Törlés
    4. hehe :) először el kellene készítenem a téli kihíváshoz az új manikűrt, de azt hiszem, h ezzel fogok csúszni, mert fotózni sem fogok tudni, illetve elkészíteni is csak vasárnap fog menni.
      utána pedig elképzelhető hogy ezt mutatom meg, de most vhogy nagyon vonz engem a lila holo lakkom, csak vhogy nincs alkalmam megint azt felkenni :P szóval azért igyekszem. :) lehet, csak színt fogok mutatni Nektek!

      Törlés