2014. január 24., péntek

Az edzésről - személyes tapasztalataim, eredmények

Egy ideje gondolkodtam, hogy megírjam-e az edzés terén elért eredményeimet, illetve, hogy kíváncsiak lennétek-e ilyen jellegű bejegyzésre is. Végül úgy döntöttem, hogy szívesen megosztanám Veletek, hogy mit értem el.
Júliusban
Júliusban költöztem külön tesóméktól, és ekkoriban határoztam el, hogy edzeni fogok. Ebben az is sokat segített, hogy sok fitness-es tumblr-t nézegettem, és végül eljutottam Cassey-hez, aki nagyon szimpatikus volt. Pilates edzéseket tart a youtube-on, a honlapján pedig van egy direkt kezdők részére készített havi naptára, amihez egy feliratkozás szükséges csak. Én is ezzel a naptárral kezdtem el az edzést, és bár kicsit soknak tűnhet a heti 6 nap edzés, ez hamarabb meg is hozza a gyümölcsét! Nekem legfőbb gondom a narancsbőr volt, pedig mindig is vékony voltam, de a nyáron úgy vettem észre, hogy ez a probléma engem sem kímél. :( Nem éreztem jól magam a rövidnadrágjaimban, mindig azon aggódtam, hogy az emberek stírölik a hátsómat és amikor meglátják a narancsbőrt, kritikusak lesznek velem szemben. Tudom, hogy nem kéne, hogy mások véleménye számítson, de sokkal inkább szeretnék pozitív visszajelzéseket kapni, mint negatív, szemétkedő kritikákat. Egyszerűen nem éreztem jól magam a bőrömben.

Augusztusban és szeptemberben nem tudtam olyan szinten tornázni, mint szerettem volna, de azért nem hagytam abba teljesen a dolgot, csak a bőrproblémám miatt nem nagyon volt jó ötlet leizzasztani magam. Így aztán októbertől lehet azt mondani, hogy folyamatosan edzem, Cassey aktuális, már nem kezdő naptáraira, amikhez a feliratkozás gombot kellett csak megnyomni, így minden hónapban kapom a jelszót, amivel a naptárhoz hozzá tudok jutni. Ez már egy magasabb szintet igényel, és érzem, hogy novemberben és decemberben voltak a legkeményebb napok eddig számomra, most sajnos a munka mellett kevesebb időm van sok, hosszabb videóra, ezért inkább a rövid, ugyanakkor hatékony videókat részesítem előnyben.
Decemberben (kedvenc kép)
Na, nem is akarok többet mesélni, térjünk a lényegre! Az eredmények magukért beszélnek, bár még nem edzem olyan hosszú ideje, de azért észrevettem, hogy a cellulitiszem jelentős mértékben csökkent, már csak 1-2 terület van, ami még igényli a mozgást, a helyes étkezést, a megfelelő vízmennyiség bevitelét, és most egy anticellulit krémet is ki fogok próbálni. Látványosan szebb már a combom és fenekem, de azért egy kis plusz (csak és kizárólag az edzés mellett, hiszen enélkül nem hiszem, hogy sokat használna) nem árt. :)
A hasam is szépen formálódik, nem beszélve a karjaimról és természetesen a lábam és fenekem is izmosabb lett.
Januárban (futónacis örömködés vagy inkább bohóckodás)
Nagyon örülök, hogy belevágtam, és nem is tervezem abbahagyni az edzéseket, mert tényleg úgy érzem, hogy sokat javulok, egészségesebbnek érzem magam, pozitívabb vagyok, és mire a bikiniszezon jön, nagyon jó formában leszek! :)

Én mindenkinek csak ajánlani merem, hogy kezdjen el edzeni, aki szeretne változtatni az életmódján, mert ha valóban élvezettel csináljuk, akkor meghozza a várt eredményt! :)

10 megjegyzés:

  1. Adnál egy linket ehhez a kezdő pilateshez, hogy hol lehet feliratkozni?
    Előző félévben felvettem tesinek a pilatest és nagyon szerettem :)
    Egyébként nagyon csinos vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. természetesen :) nem emlékeztem pontosan, hogy kell-e az elsőhöz feliratkozni, de most úgy nézem, hogy nem kell. :)
      remélem tetszeni fog Neked is! köszi :)
      http://www.blogilates.com/blog/2013/06/03/beginners-calendar-for-popsters-just-starting-out/

      Törlés
  2. Gratulálok! Tényleg szemmel látható a változás! :)

    VálaszTörlés
  3. Hűha, nagyon csinos vagy, de az összes képen *-*

    VálaszTörlés
  4. Baromi jó alakod van! Én is sokat edzek az utóbbi időben, nekem Péntek Enikő zóna edzései váltak be nagyon ,imádom nőcit !:)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem alapból is jó alakod van, de látszik a változás, nagyon ügyes vagy! Csak így tovább, kitartás az edzésekhez :) A futónaci H&M?

    VálaszTörlés