2014. január 22., szerda

DIY: dekorfa avagy karácsonyfa helyett

Mára egy DIY projektem eredményét hoztam el, amit csak most sikerült elkészítenem. Ezt én karácsonyfa helyett terveztem kihelyezni a lakásban, ugyanis nálam nincsen nagy hely, egy karácsonyfának pedig semmiképp nem elég, ami mégis van. Kicsit ugyan lehet, hogy megkéstem ezzel a bejegyzéssel, hiszen még karácsony előtt szerettem volna mindent beszerezni hozzá, és elkészíteni, de csak most sikerült.
Ezzel az ötlettel azt hiszem Gabinál találkoztam, és annyira megtetszett, hogy elkezdtem kigondolni, miképp lehetne megvalósítani. Hosszadalmas volt elkészíteni, mert a gömböket bele kellett ragasztani a hungarocellgolyóba, és emiatt kis száradási idővel kellett számolni. Két felvonásban készült el, de hagytam időt eközben is.
Még a kaspóba tervezek egy kis díszt (köveket vagy fehér színű sisalt), ami szebbé tenné a felső, kilátszó részt. :)

Érdekelne Titeket róla DIY step by step?

6 megjegyzés:

  1. Ez tök jó ötlet, és még szép is nagyon, Idén megpróbálkozom vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha gondolod szívesen megírom az elkészítés menetét, mert még nem tudom lesz-e belőle poszt. :)

      Törlés