2014. január 6., hétfő

Hajápolási rutinom

Úgy gondoltam, hogy a mai bejegyzést a hajápolásnak szentelem, méghozzá annak, hogy bemutassam nektek, én milyen termékeket használok a hajamra. Ilyen jellegű bejegyzést még nem olvashattatok nálam, de egyre fontosabbá válik, hogy a hajamat is megfelelőképpen, több hajápolóval is karban tartsam. :)

1. SAMPONOK, BALZSAMOK:
Az alaptermékek, amiket minden hajmosásnál előszeretettel használok. A Balea med sampont nemrégiben kezdtem el használni, erről még nem olvashattatok részletesen, bár említettem, hogy kombinálva jobban érzi magát a fejbőröm. Így egy még régi Elseve korpásodás elleni sampon és balzsam vagy egy Avon naturals korpásodás elleni hajsampon szokott a társa lenni. Először megmosom a hajam a Balea-val, majd leöblítem, és ekkor jön a korpásodás elleni sampon. Végül a Dove hajbalzsammal is átmegyek a hajszálaimon, és öblítést követően jöhet a következő lépés. :)

2. HAJFÉNYKIEMELŐ SPRAY:
Ezt szinte minden alkalommal használom, ugyanis azt vettem észre, hogy nagyon szép fényt ad a hajnak, plusz védi is a hajat a különböző káros hőhatásoktól is. Nagyon szép marad ezzel a hajam, még az utolsó napon (hajmosás napján) is puha és selymes fényű a hajam.

3. EXTRÁK:
Ezt a néhány ápolót nem használom minden hajmosásnál, csak akkor, amikor úgy érzem, több ápolásra, figyelemre vágyik a hajam, illetve, ha az időmbe beleférnek.
A Pantene hajvégápolójáról is olvashattatok már nálam, és azóta is nagyon szeretem, különösen az illata tetszik, de a hajvégápoló hatására sem tudok semmi rosszat mondani. Ezt úgy egy héten egyszer, vagy kéthetente egyszer szoktam használni. Nem időigényes, csak nem érzem szükségét minden alkalommal.
A Pantene hajpakolását eddig csak néhányszor alkalmaztam, ugyanis mióta dolgozom, és beköszöntött a tél, nem éreztem szükségét, hogy pakolást tegyek fel. És sokszor nincs kedvem 5 percet ülni ezzel a fejemen... :/ 

Én ezekkel a termékekkel ápolom a hajam, de kíváncsi vagyok, hogy Nektek milyen termékek képezik a "mindennapi" hajápolás részét! :)

2 megjegyzés:

  1. Ebből eddig egy terméket se próbáltam. Több mint félévig szilikonmentes samponnal mostam hajat de nem vált be igazán. Sampon matad szilikonos és a balzsam meg mentes. Illetve a Pixi Kérastase olaját használom (remélem jól írtam a márkát merg telefonról írok és nem tudom megnézni a pontos nevet ) de nem nagy durranás az a hajápoló. Viszont előtte Avon keratinos hajnövesztő ápolóját használtam tényleg megnőtt a hajam,mert májusban vállig erő volt,most meg kicsit hosszabb mint láttad, igaz most kezdett el csak száradni a vége, úgyhogy egy centis vágás esedékes lassan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a hajvágás az nálam is érik, de mivel dolgozom ez elég esélytelen februárig... :S
      örülök, hogy megírtad nekem, hogy miket használsz/használtál. :)

      Törlés