2014. január 2., csütörtök

Havi kedvencek #4: December

Ezzel a bejegyzéssel még tartozom nektek, ugyanis a decemberi kedvencekről még nem készült el a poszt. Ennek legfőbb oka talán az lehet, hogy most kicsit el vagyok veszve és kevés időm van fotózni normális fényviszonyok között. De azért ma megmutatom a decemberi kedvenceket, mert most tudtam kattintani hozzá képeket! :)

1. KÖRÖMLAKK:
Egyértelműen a három legújabb China Glaze lakkom volt a legkedvesebb nekem ebben a hónapban. Igaz, hogy a háromból kettőt még nem volt időm kipróbálni, de nagyon várom már, hogy kipróbálhassam mindet! :) Név szerint (balról jobbra): Seduce Me, Red-y & Willing, I Pink I Can.

2. HAJÁPOLÁS:
A két kedvencem ismét a Pantene-től került ki, mégpedig a hajvégápoló (aminek még mindig nagyon jó az illata) és a hajfénykiemelő és hővédő spray. Azt hiszem ezekről nem tudok újat mondani, a teszteket róluk a vélemény fülön találjátok. :)

3. BEAUTY:
A kedvenc szempillaspirálom! Nagyon szép, ívelt pillákat csinál és nagyon természetes a hatása is. A Color Tattoo-t sem kell már bemutatnom, sokszor használom és imádom! :)

4. TESTÁPOLÁS:
Igazából ide két kézkrém is versenyzett, de mivel a Balea kékáfonyása régebb óta megvan, így ő lett a befutó! :) Ez a csomagolás nagyon el lett találva!

5. EGYÉB:
Decemberben ezt az Hugo Boss parfümöt használtam legtöbbször, amit pontosan 2 éve kaptam karácsonyra anyáéktól. Munkába ezt sokat viseltem, mert igazán nőies és inkább számomra téli illat.

Ezek voltak a decemberi kedvenceim. Ti mit használtatok sokat a múlt hónapban?

4 megjegyzés:

  1. Az I Pink I Can nálam is kívánságlistás már, remélem, hamarosan az enyém lesz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már nagyon rá vagyok izgulva erre a fedőlakkra! elég volt egy kép róla :D
      http://www.peachypolish.com/wp-content/uploads/2013/11/I-Pink-I-Can-600x600.jpg

      Törlés
  2. A china glaze lakkokat nagyon várom, hogy bemutasd, a glitteres fedőn én is gondolkodom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) rendben, igyekszem akkor vmikor megmutatni ezt a lakkot is!

      Törlés