2014. január 30., csütörtök

TESZT: Isana szivacsos körömlakklemosó

Mint azt többen tapasztalhattátok, a Rossmannokban néhány Isana lakklemosó újdonsággal lehet találkozni egy ideje. Van egy pumpás és egy szivacsos verzió is. Én ma a szivacsosról szeretnék írni néhány gondolatot, hiszen számomra (és úgy sejtem sokatoknak is) új még ez a lakklemosó típus. Külföldi blogokon futottam már össze pl. a Bourjois szivacsos lemosójával, amiről jókat olvastam és a képek is magukért beszéltek, ezért érthető, hogy kíváncsivá tett.
Maga a termék egy fekete műanyag flakonban található, ami csavarós kupakkal záródik. Ez szerintem nagyon praktikus így, hiszen nincs esélyünk letörni a kupakot, ami ilyen esetben egyet jelenthetne a termék kidobásával, vagy korábban történő megromlásával. A termék 75 ml-es kiszerelésben kapható és 36 hónapig lehet felhasználni a megbontástól számítva!
Amikor először használtam, egy rózsaszín manikűrt viseltem (itt láthatjátok), és két körmömön homok hatású lakkot viseltem. Először úgy gondoltam, hogy nem kísérletezem azzal, és csak a "sima" lakkokat mosom le, de mivel szépen teljesített azokon a körmeimen, így kipróbáltam. Gyakorlatilag maradéktalanul eltávolította a homok lakkot is, ami szép teljesítmény! :) A köröm szélein kellett csak kiigazítanom fültisztító pálcikával. A benne található szivacs egy kicsit mozog, de ki kell tapasztalni, hogy melyik irányba mozgassuk az ujjunk, és akkor marad egy helyben. Az illata is nagyon kellemes, tényleg minden nagyon rendben van ezzel a termékkel.
Aki még nem próbálta és kíváncsi, hogy miképp teljesít egy ilyen lemosó, annak nagyon merem ajánlani! A Rossmannokban tudtok hozzájutni, azt hiszem 600 forint körüli áron.

Nektek megvan ez az Isana lemosó? Ha nem, tervezitek megvenni?

6 megjegyzés:

  1. Nem lehet rossz,bár én teljesen jól elvagyok a pumpás adagolóssal, jobban szeretem látni is, hogy ha már lejött a lakk :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem rossz egyáltalán! :) akkor jó, ha mielőbb túl akarsz lenni a lemosáson :)

      Törlés
  2. Még nem próbáltam, de jól hangzik, köszi a tippet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nincs mit, örülök, ha a poszttal segíteni tudok bármilyen szinten :)

      Törlés
  3. Hétvégén meg is nézem, mert rohamosan fogy a lemosóm, köszi a tippet: )

    VálaszTörlés