2014. január 27., hétfő

Januári szerzemények (hosszú bejegyzés)

A mai bejegyzésben a januárban vásárolt/kapott dolgokat szeretném megmutatni, úgyhogy akkor csapjunk is bele! Januárban elég jó dolgom volt anyagilag, így néhány olyan dolog is belefért a keretembe, amikre már régebb óta vágytam, csak mindig volt más, ami jobban kellett.
Már ősszel is sokat gondolkodtam ezen a futónadrágon, mivel szeretnék többet foglalkozni a futással is, mint amennyit eddig tettem, csak éppen nem volt megfelelő hosszú nadrágom, így mindig csak a már meglehetősen meleg időben tudtam elmenni futni. Az első havi fizetésemből ezzel is megleptem hát magam. :)
A vizsgám után ezeket vettem magamnak, hiszen végre kimozdultam kicsit az irodából és így eljutottam a Nailland-hez is. Milyen jó, hogy suliidőben jönni-menni fogok arra szinte napi szinten. :) A pénztárcám valószínűleg ennek kevésbé örül. :) A baglyos füzetekre a Tesco-ban bukkantam, ahova tesómnak mentem vastag spirálfüzetet nézni, de sajnos nem volt olyan, ami 150 oldal körüli lett volna. Viszont megláttam ezeket és muszáj volt elhoznom őket, hiszen a következő félévemre nem igazán vannak füzeteim és kelleni fognak majd.
A China Glaze Pink of Me lakkját vettem meg a Nailland-nél, mert szükségem van egy két rétegben jól fedő, nem csíkozós rózsaszín lakkra, és erről pont ezeket olvastam, így kíváncsian várom, hogy amint használni fogom, ezek beigazolódnak-e. A Rossmann-ból elhoztam az NYC Disco Inferno fedőlakkját (amit már kétszer is láthattatok manikűrökben), és egy Eveline anticellulit krémet is. Ezeket még az utolsó 10%-os kuponommal sikerült elhoznom. Ígérem, hogy igyekszem majd hozni róluk a teszteket, de a krémnek legalább 4 hét hatóidőt kell engednem, csak ezután fogok tudni írni róla.
A vizsgám utáni napon haza kellett mennem, és ekkor elmentünk otthon anyával és tesómmal táskát nézni. Tesóm egy bőrből készült darabot szeretett volna, én viszont egy olyat képzeltem el magamnak, ami nagyon jól tart, akár tele van tömve, akár csak néhány dolog van benne. Egy masszív, tartással rendelkező táskát kerestem, és fekete színben gondolkodtam. És ő volt az első, amit leemeltem a polcról és wow. Imádom. A képen nem biztos, hogy jól látszik, de kroki mintás! Végig kinyitható és nagyon örülök, hogy ilyen hamar sikerült találnom egy szép táskát. És az ára is nagyon baráti volt, mindössze 5 ezer forintot fizettem érte.
A hónap közepén a Nailland meghirdetett egy kis China Glaze akciót, és ennek tudatában a rövidebb pénteki napunkon tesómmal elmentünk az Árkádba (ami egyébként mindkettőnknek kiesik hazafelé, munka után), megnézni a lakk helyzetet. Ha már ott voltunk, akkor beléptünk a Rossmann-ba is, ahol ezeket zsákmányoltam. Az Essence új kézkrémei már megjelentek itt is, és most először futottam össze velük. Nekem az epres tetszett legjobban, és bár szerintem nem kifejezetten eper illatú, azért megvettem. Ha elvonatkoztatunk attól, hogy miként van eladva, reklámozva (banános-csokis, epres-csokis és kiwis-csokis), akkor nem érhet csalódás. Tesóm a kiwiset vitte magával, aminek egyértelműen nem volt semmi kiwi illata, annál több csoki!
Az Isana szivacsos lakklemosót is elhoztam, amit szeretnék kipróbálni, mert ilyen termékkel még nem volt dolgom. Az Elseve hajsamponom elfogyott, ezért megvettem a már új csomagolású terméket. A Catrice pedig megkezdte a 699 forintos akciókat, és ennek keretében az egyetlen dolog, ami megfogott, egy quattro szemhéjpúder volt, a Mud Spencer and Coralle Hill nevű. Azt hiszem tavasszal érkezett a kínálatba, mert emlékszem is, hogy nézegettem, de drágállottam a teljes árát.
Végül, de nem utolsó sorban a China Glaze-től is vettem egy lakkot, mégpedig a Mingle with Kringle nevű, gyönyörű arany színűt. Egy ideje gondolkodtam egy arany színű körömlakkon, és amikor megláttam, hogy ez is az akciós lakkok között van, tudtam, hogy eldőlt a dolog és megveszem. :)
A karácsonyra mamáméktól kapott pénzből vettem magamnak néhány ajándékot, amik a Make Up Plaza-ból érkeztek hozzám a múlt héten. A Sleek Au Naturel palettáját még tesómnak rendeltem meg 2012 karácsonyára, és már akkor is a sima felület volt a jellemző a szemhéjpúderekre. Nagyon nagyon tetszett már akkor is, de nem éreztem szükségesnek, hogy megvegyem. Most viszont úgy gondoltam, hogy ez egy tartós ajándék lehet, és ki is használnám. A Barry M Nail Art Pen pedig már egy ideje akciósan volt kapható, és ezt az árat még lejjebb vitték, így nem tudtam kihagyni, hogy a fekete színűt (is) megrendeljem! Gyönyörűek, a palettával nem bírok betelni, annyira szép!
Tettem még egy látogatást a Nailland-nél is, ahol ezúttal új Golden Rose lakkokat csodálhattam meg. A múlt héten jelent meg facebook-on egy kép az új Galaxy lakkok közül egyről, ami instant megtetszett és muszáj volt megnéznem, hogy jöhetne-e névnapomra a listámra. :) És jelentem igen! A 21-es árnyalatot pedig megvettem magamnak, ami rózsaszín sand hatású lakk és arany csillámok vannak benne. Pont, mint a Moyra, talán a színe világosabb, de mivel még nem sikerült a Moyrához hozzájutnom, így ezt mindenképpen elhoztam. A Holiday kollekcióból pedig az 54-es árnyalatot vettem meg, ami egy szürkésbarna sand lakk és nagyon tetszik. :) Sajnos valahova elkutyultam a szemöldökceruzámat, vagy elveszett, mert csütörtök óta sehol nem találom, pedig mindent felkutattam érte. :( Ezért muszáj volt belépnem egyért a Müllerbe.

Ennyi lett volna a januári szerzeményes bejegyzésem, kicsit sok dolgot vettem most, de ha azt nézzük, hogy decemberben és novemberben mennyire nem, akkor teljesen rendben van.
Megvan esetleg valamelyik termék Nektek is? Mire vagytok a legkíváncsibbak?

10 megjegyzés:

  1. Oh de csudiklassz dolgok, várom nagyon a teszteket. Én jelenleg az Avonos narancsbőr elleni krémet nyúzom,aztán csinálok egy összehasonlító posztot a krémekből. :) Tegnao adtam le egy Nailland rendelést, nem tudtam ellenállni a CG akciónak, két galaxis lakknak meg a fehér homoknak és a pipacs mákos GR-nek...remélem a héten megjön: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) a narancsbőr elleni krémekről alkotott véleményedre nagyon kíváncsi leszek! nailland <3 :D várom róluk majd a képeket, teszteket!!

      Törlés
  2. A táskád, a Sleek paletta, a Catrice paletta, na meg természetesen a CG körömlakk a kedvencem :-) Jó dolgokat zsákmányoltál, csupa hasznos és jól kihasználható dolog van itt :-)

    VálaszTörlés
  3. Szuper cuccokat vettél, a lakkokra nagyon kíváncsi vagyok! :)
    A táska is csodaszép, hol találtál rá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) érkeznek majd szép lassan tesztben, manikűrben :)
      a táskát kaposváron vettem, a címkén viszont egy hua wei vagy valami ilyesmi volt, tehát kínaikban is lehet ezt a márkát kapni. :)

      Törlés
  4. De jo dolgokat vettel! A Golden Rose lakk nagyon erdekel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) melyik golden rose érdekel nagyon? a rózsaszín arany csillámos vagy a szürkésbarna? :)

      Törlés
  5. Nagyon jó kis dolgok, természetesen mind érdekel, de a GR lakkok legjobban :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mindenképpen jövök a bejegyzésekkel ;)

      Törlés