2014. január 21., kedd

NAILS OF THE DAY: Gold all the way

Mára az aktuális manikűrömet hoztam el Nektek mutatóba, amit még tegnap este lakkoztam és fotóztam be, emiatt ezek a képek lámpafénynél készültek. Felavattam a legújabb körömlakkomat, a vasárnapi bejegyzésben látható China Glaze Mingle with Kringle-t!
Nézegettem, hogy milyen arany fedőlakkjaim vannak, ugyanis önmagában úgy érzem, hogy lehet, egy kicsit sok lett volna (ha mindegyik köröm csak ezzel festem ki), így egy kis pluszt vittem a dologba, és a H&M Stay Golden fedőlakkot használtam fehér alapon a gyűrűsujjaimon. Remekül harmonizál ez a két arany árnyalatú lakk, mivel ha nem is teljesen egyező árnyalatok, de nagyon közeliek. Inkább más árnyalatú arany fedőlakkjaim vannak, amik annyira nem passzoltak volna, de ez remek választás volt. :)
A fehér lakk az egyetlen, de már rohamosan fogyó Flormar Supermatte M103-as lakkom. Ha tudtok két rétegben szépen fedő fehér lakkot, akkor kommentben várom az ötleteket! :)
A bal kezemről is készült ez alkalommal kép. Kicsit sárgásabbnak tűnhet a lakk, de ez a lámpafénynél nem kizárt dolog. Ha sikerül róla természetes fényben is képet készítenem (ehhez nem sok reményt fűzök, tekintve, hogy dolgozom), akkor mindenképpen megmutatom úgy is. :)

Hogy tetszik Nektek ez a manikűr? Ugye tudjátok, hogy ez az arany lakk most akciós a Nailland-nél, úgyhogy aki szeretné, az most csapjon le rá! :)

6 megjegyzés:

  1. Még az ősmanikűrjeim között volt egy, ami pont ennek az inverze, vagyis a gyűrűsujjon volt csak arany, a többin pedig natúr alapon arany csillámos fedőlakk.
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2012/09/napi-korom-aranyos-szepseg.html

    Igazából mostanára arra jutottam, főleg, hogy a Mingle with Kringle-ben rátaláltam a tökéletes aranyszínű lakkra, hogy folyamatosan tudnék arany manikűrt viselni anélkül, hogy megunnám...

    VálaszTörlés
  2. Huuu nagyon szép O.O Nekem még van két arany lakkom amit nem próbáltam, itt az ideje úgy érzem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy meghoztam hozzá a kedved! :)

      Törlés