2014. január 16., csütörtök

NAILS OF THE DAY: Holo lila

Ma az egyik kedvenc lila lakkomat láthatjátok a napi körmök rovatban, vagyis itt. Már hosszú ideje nem használtam ezt a szépséget, ami elég nagy vétek részemről, mert mindig gyönyörködök benne, ahányszor csak felkenem. Imádom, hogy enyhe holografikus hatása is van, nem az a nagyon brutál, de nagyon jól látható így is.
A színe pedig nagyon nagyon szép mély lila. Ez a Color Club Wild at heart lakk, amit nagyon tudok ajánlani mindenkinek! :)
Sajnos csak lámpafénynél tudtam képeket készíteni, de ezek szerintem nagyon jól megmutatják azt, amit valóban látok! A színe és holo hatás is jól érvényesül.
Hogy tetszik Nektek ez a lakk? Esetleg megvan?

10 megjegyzés:

  1. Egy csomó ideig üldöztem ezt a lakkot, de végül valahogy nem jutottam hozzá, igy azóta más hololakkokkal helyettesitettem. :) Amúgy nagyon szép szine van, szeretem a lila lakkokat, főleg ha holo is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez a lakk elérhető Budapesten az Aphrodité boltjaiban (az egyik a visegrádi utcában van), és webshopból is meg tudod rendelni, ha gondolod. :)
      ha még érdekes/aktuális számodra a lakk lelőhelye, beszerzése. :)

      Törlés
  2. Eccer az enyém lesz ez a drágaszág (is) :D

    VálaszTörlés