2014. január 28., kedd

NAILS OF THE DAY: Pink of Me always

Mára a hétfőn és ma viselt manikűrömről hoztam egy gyors bejegyzést. Végre új körömlakkokat próbáltam ki, mégpedig a januárban, vizsga után vásárolt rózsaszín China Glaze, és a múlt héten vásárolt Golden Rose homok lakkot. :)
Amint egymás mellé kerültek, tudtam, hogy együtt is ki kell próbálnom őket. Nem is csalódtam, mert nagyon jól kiegészítik egymást, hiszen közel állnak árnyalatilag egymáshoz. :) A Golden Rose lakk az új, Galaxy kollekció 21-es darabja, ami számomra a Moyra sand effect 851-esét pótolja, ha nem veri.
Gyönyörű ez a Golden Rose, a sok arany csillám olyan különlegessé teszi! És egyáltalán nem érzem úgy, hogy ezt a kombinációt vagy bármelyik lakkot önmagában ne lehetne az irodában is viselni. Bárhol!! :)
A China Glaze lakkból két réteg került a körmeimre, bár nem tökéletes a fedése így, a képeken ez nem tűnik fel. A gyűrűsujjamra egy réteg CG alapra kerül két réteg GR lakk, mert mikor kifestettem a körmeim, akkor jutott eszembe, hogy azt magában akartam megnézni. Na de, majd máskor. :)
Nézzétek milyen szép!! :) Én nem bírok magammal, folyton csak ezt nézegetem, meg simogatom, mert nekem ez a homok hatás még elég új. De nagyon jól néz ki, csak harisnyát nem fogok viselni, amíg ilyenek a körmeim, mert félek, hogy felsérti.

Ti mit gondoltok erről a kombinációról? Szeretitek a sand lakkokat?

16 megjegyzés:

  1. Mindkét lakk nagyon tetszik. Viszont azt hittem a Galaxy extrább lesz, ez sima homoknak tűnik. Annak ellenére nagyon bejön a manid.
    Lehet én rendeltem túl extrémet
    Amiket én rendeltem az 25-ös és a 12-es, bár a kéket K választotta, mondjuk elég élnék kék, de szerintem olyasmi lesz mint a Te lakkod.
    De várom már hogy megjöjjenek, főleg ezek után amit Nálad láttam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, vannak benne homok lakkok illetve képek alapján más jellegű, glitteres lakkok is vannak még a kollekcióban. :) meg is néztem őket, jól néznek ki! várom a bejegyzést róluk :D

      Törlés
  2. Na, ilyenkor érzem azt, hogy milyen jó lenne közelebb lenni egymáshoz, mert nekem megvan a Moyra rózsaszín, és tesztelhetnénk őket egymás mellett. Nagyon szép a mani, erre a China Glaze-re már én is szemet vetettem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tökéletesen megértelek! :) ha lesz mostanában blogtali, akkor elvihetem, megnézheted, meg ha van kedved összevethetjük a moyra-val ;)

      Törlés
    2. Kedvem lenne, csak győzzem észben tartani. Remélem, nemsokára ismét találkozunk majd :-)

      Törlés
    3. én is remélem ;) majd jelzem, ha közeledik a találkozó, hogy beszéltünk ilyenről is :)

      Törlés
  3. Bár nem szeretem a rózsaszínt, ez a mani mégis tetszik...nagyon cuki! :)

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű ez a manikűr :)) a Golden Rose-tól nekem egy homoklakk van meg, a Holiday 59-es, hát azzal én is ugyanígy voltam :D Meg kb. minden homoklakkot egész nap simogatok :3 Kezdem úgy érezni, hogy sand hatás-mániás lettem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) ez a homokhatás először nem állt túl közel hozzám, de annyira jókkal rukkolnak elő, hogy nem lehet ellenállni! :)

      Törlés
  5. csini ^^
    Ha van kedved jelentkezz a nyereményjátékomra:
    http://underthespellofbeauty.blogspot.hu/2014/01/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  6. Jajj elvileg ez a lakk a Barry M Princess dupeja... nagyon kíváncsi vagyok hogy ez mennyire igaz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. képek alapján valóban hasonlóak, bár nincs meg a barry m, de megnéztem a barry m-et, és a swatchokon látok rajta egy kis ezüstös beütést is, amit a golden rose-nál nem. viszont ettől függetlenül egy nagyon szép lakk ez és biztosan sokat fogom még használni. nagyon én vagyok :)

      Törlés
  7. Mindkét szín nagyon szép, és a GR tényleg hasonlít a Moyrához, amit nekem van szerencsém birtokolni. Szívesen összeereszteném őket egy párbaj erejéig. Egyébként én sem éreztem soknak munkahelyre sem, pedig teljes manikűrt készítettem vele. Ha kíváncsi vagy, nálam hogy teljesített a 851-es, itt megnézheted:
    http://lakkalandok.blogspot.hu/2013/10/moyra-sand-effect-851.html
    Amúgy egy-két dupe gyanús lakkot tartogat a Galaxy kollekció, pl.: 15-ös vö.: OPI Stay the Night.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, ha tetszik! :)
      igen, a GR úgy néz ki szeret előrukkolni dupe-okkal, de én egyáltalán nem bánom! sokszor pont az idő a kritikus tényező, ami miatt 1-1 kiszemelt lakkot nem tud beszerezni az ember, és amikor megtudja, h van egy közelebbi lehetőség, akkor lehet az nyer majd. nálam is így történt ezzel a lakkal. :)

      Törlés