2014. január 5., vasárnap

Pozitív percek #14

Ismét vasárnap, ebben az évben pedig ez az első pozitív percek bejegyzés! Bevallom őszintén, nekem csak tegnap jutott eszembe ez a rovat, így aztán egy kicsit nehezebb volt összeszednem a pozitív történéseket, de igyekeztem minél többet találni. Az idén amúgy is sokkal inkább szeretnék a pozitív dolgokra koncentrálni, ahogy azt már írtam is. :)
♥ új év, új lehetőségek ♥ első fizetés az új munkahelyen ♥ futónadrág ♥ tetszik, amit a tükörben látok (edzés) ♥ továbbra is igyekszem lelkiismeretesen edzeni ♥ dekorfa kellékek beszerezve (kicsit megkésve, de idén tuti elkészül a DIY projektem) ♥ inspirációs tábla ötlet (sajnos még előbb túl kell esnem egy vizsgán, utána el is készülök ezekkel a DIY dolgokkal) ♥ 

Veletek milyen jó dolgok történtek a héten?

9 megjegyzés:

  1. Én is megfogadtam, hogy idén optimistább és pozitívabb leszek :) ezért is jó, hogy hetente összegyűjtjük a jó dolgokat :) Az első fizumnak én is nagyon örültem, bár azóta is örülök minden hónap elején, ha pittyeg a telóm :) :P Nálam az edzés/életmódváltás(?) keddtől lép életbe, a vizsgám előtt nem akartam belekezdeni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megértem, én is arra várok, hogy túl legyek a szerdai vizsgámon, és jöhetnek az izgalmasabb elfoglaltságok, pl. hétvégén diy-projektek :)

      Törlés
  2. Nagyon jó volt olvasni ezt a bejegyzést :) Remélem jobban vagy már :)
    Edzeni nekem is kéne, zavar, hogy amiért megküzdöttem a fele visszacsúszott egy év alatt sajnos, úgyhogy jövőhéten futással kezdem a napot :D Tolerálok veletek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, ha tetszett! :) most egészen jól vagyok, de azért biztosan lesznek még nehezebb napjaim/pillanataim.
      én videóra edzek, amiről már írtam is, de érik még egy poszt az eddigi eredményeimről is. futni majd ha már jobb idő lesz, tavasztól fogok az edzés mellett :)

      Törlés
    2. Reggel fejeztem be egy 30-45 percey edzést úgyhogy beálltam a sorba: ) Nekem van itthon taposógépem illetve közel egy évig jártam zsírégető - alakformáló tornára, de tesóm testépítő így itthon vannak súlyok is,szóval szerencsés vagyok ilyen terén. Mondjuk én is félek hogy megfázom este a futástól, de ha megint május végén lesz jó idő, az késő úgymond nekem. Viszont a Párom nem szeret tornázni, futni azért futna, igy egyedül se lennék. Mondjuk ha 0 fok felett marad a hőmérséklet akkor talán nem fázom meg.

      Törlés
    3. jól fel kell öltözni ez esetben!! :) én eltudnék lenni taposógéppel, futópaddal és szobabiciklivel is, ha lehetne. az edzőterem jöhetne hozzám, úgy már szeretném is! ;)

      Törlés
  3. Annyira jó színei vannak a díszszettnek! Örülök, hogy elindítottad ezt a rovatot, mert ezen keresztül én is pozitívra hangolódom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj, nagyon! még látható lesz a blogon, amint megvan a projekt vele :D
      örülök, ha másokat is a pozitívabb dolgok észrevételére sarkall a bejegyzés-sorozat :D

      Törlés