2014. január 12., vasárnap

Pozitív percek #15

Ismét vasárnaphoz érkeztünk, ami újabb pozitív perceket jelent. Sajnos el kell mondanom, hogy ez a hét sok nehéz pillanatot tartogatott számomra, de azért voltak jó pillanataim is. Ezeket olvashatjátok most!
♥ sikeres vizsga ♥ szabi ♥ új táska ♥ új lakkok ♥ apu szülinapozás  fincsi torta  belekezdtem a DIY projektembe  

Sajnos a mai bejegyzésben nem tudok több jó dolgot felsorolni, mert mint említettem, ez a hét különösen nehéz volt nekem, és úgy érzem, hogy ez a nehéz időszak még nem ért véget, bármennyire is szeretném, hogy így legyen.
Ha van valami jó tippetek, tanácsotok, hogy mi az, ami segíthetne átlendülni a jó irányba, akkor azokat nagyon szívesen olvasnám!

15 megjegyzés:

  1. Jaj, az a torta! És a táska is olyan szép :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) te láttad már a táskát, de majd a januári szerzeményes posztban lesz csak benne :)

      Törlés
  2. Nekem is nagyon nehéz hetem volt, én a fájdalom elől a vásárlásba menekültem, nem a legjobb dolog, de ideig óráig segített. Torta milyen ízesítésű? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon sajnálom, hogy neked is nehéz volt a heted! tudom, h nem vigasztal, de ha megpróbáljuk a szép dolgokat nézni, talán kicsit könnyebb. és az idő majd segít a fájdalmunkon is!
      a torta csokis-keksz ízesítésű! nagyon finom :)

      Törlés
  3. Én is jelentkezem a rossz hét van a hátam mögött emberek táborába. Ezért nem tudtam a kihívásodra se készülni, de a héten már megalkotom, előre fogok dolgozni, tényleg, úgyhogy linket majd kérnék :)
    Viszont tényleg minden rosszban ott az a jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. látom ez a hét sokaknak tartogatott kellemetlen pillanatokat. :/
      a kihívásra a linkeket elküldtem, amikor jelentkeztél, csak a karácsonyinak változott a linkje, de gondolom azt már nem csinálod meg, így a többire azok a kódok érvényesek, amik a word doksiban vannak. :) ha mégsem találnád, akkor szólj és küldöm újra! :)

      Törlés
    2. Jah jó, köszönöm, a karácsonyinak már annyi :D
      De legalább már odáig eljutott hogy oldalsávba kibírtam rakni a kihívást, szóval készültem, de sajnos nem volt időm lakkozni, a sok rossz miatt pedig ötletelni se tudtam, teljese máshol jártak a gondolataim, totál ötlettelen voltam minden téren, egy napig nem is írtam annyira szét volt esve minden, no de nem mentegetőzöm, a héten úgy alakul hogy nappal tudok fotózni úgyhogy bele is vetem magam ^^

      Törlés
    3. megértelek! de próbáld a jó dolgokat figyelni, mert azért ilyenkor is ott vannak, csak nem biztos, h olyan jól tudjuk is őket értékelni.
      várom a manikűröket! :)

      Törlés
  4. Ó, az a torta mennyire jól néz ki! *.*
    Gratul a vizsgához! A DIY-et pedig mindenképpen mutasd majd meg. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) megfogom, amint kész lesz, csak most félbemaradt, de szerintem a hétvégén el fog készülni :)

      Törlés
  5. Összefutott a nyál a számban.Nagyon jól néz ki a torta!
    Örülök a boldogságodnak és sikereidnek! :)

    VálaszTörlés
  6. Új lakkok – na, azok engem is mindig feldobnak :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudod, vizsga utáni örömködés :) és munkaidőben nincs is időm nézelődni. :P

      Törlés
    2. illetve munka mellett, után

      Törlés