2014. január 26., vasárnap

Pozitív percek #17

Ma ismét vasárnapot írunk, ami számomra már lassan egyet jelent a heti pozitív pillanatokról szóló bejegyzéssel! Ugyanis legtöbbször vasárnap írom meg a hét jó történéseit.
Nézzük, most miket találtam!
♥ még mindig jó rám a színes farmerem ♥ MUP-os rendelés ♥ parfüm ♥ baglyok  Nailland shopping  rövidebb péntek az irodában  haladok az angol nyelvű Büszkeség és balítélet könyvvel (Bár nehezebben olvasható, mert sok sok ismeretlen szót találok benne, amúgy a kedvenc könyvem és filmem. Ez utóbbiból a 2005-ös verzió)  pite (a specialitásom)  első homok lakkok  

A héten eljutottam a fodrászomhoz is, de ezt nem éltem meg olyan pozitívan, mert úgy érzem a kelleténél többet vágott a hajamból és most olyan érzés, mintha extra rövid lenne. :(
Veletek milyen jó dolgok történtek a héten?

4 megjegyzés:

  1. Ennek örülök, hogy ilyen sok jó dolog történt veled a héten ^_^ Nailland nálam is befigyelt,de kivételesen rendeltem: ) A héten remélem megjön: ) a hajadra kíváncsi lennék: )

    VálaszTörlés
  2. A fodrászok általában véve többet vágnak a kelleténél, ezt soha nem értettem... Nagyon várom a MUP-rendelésed és a homoklakkok részletes bemutatását :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na igen. ma lesz szerzeményes bejegyzés (jó hosszú) abban lesz a mup-os rendelés meg a homok lakkok is. de külön is tervezek róluk írni. :)

      Törlés