2014. január 15., szerda

Személyes bejegyzés az elmúlt időszakról

Igazából nem volt olyan régen személyes bejegyzés, de arra gondoltam, hogy itt az ideje egy újnak, amiben kicsit összeszedem a velem mostanában történteket.
Forrás
December elején kaptam egy nagyon jó munka lehetőséget, amit értelemszerűen nem utasíthattam vissza! Ebben a sulis elfoglaltságaim sem akadályoztak, így elvállaltam a munkát. Már több, mint egy hónapja dolgozom ott, és néhol ugyan unalmas a munka, de azért nem bánom, mert legalább van egy kis jövedelmem. :) Sajnos ez csak február elejéig tart, vagyis két hónapos szerződésem van. Még nem tudom, hogyan tovább, éppen vacillálok egy új lehetőségen, de még nem tudom, hogyan alakul a következő félévem (órarendileg és, hogy beleférne-e egy újabb munka). De azt hiszem, jelentkezem, aztán meglátom, hogyan alakulnak a dolgaim.

Sajnos decemberben, éppen karácsony előtt elvesztettem a nagymamámat, emiatt írtam is, hogy elég nehéz időszakot éltem/élek meg. Nem nagyon tudok mit mondani ezzel kapcsolatban, csak amit már írtam, hogy igyekszem elfogadni, hogy így történt, és tovább élni az életemet. Persze ez nem jelenti azt, hogy elfelejteném vagy ne gondolnék rá, de muszáj tovább lépni.
Forrás
A karácsonyom jól telt, a körülményekhez képest, és sikeresen le is vizsgáztam már a múlt heti vizsgámon. Szerencsére csak ez volt, így most egy kis "pihi" következik, amíg az új félév el nem kezdődik. Dolgozom, aztán lassan tárgyfelvétel lesz, utána pedig február végén kezdődik az új félév. Ez most nehezebbnek tűnik, mint amihez eddig hozzászoktam, mert az első 3 félévemre kaptam tárgyfelmentéseket, kreditbeszámítást, és most először lesz minden tárgyam. Az őszi félévvel pedig a szakosodás is kezdetét veszi, amit már mondhatni várok, mert nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz belőlem, ha elvégzem a sulit.
Forrás
Az új évre még nem tűztem ki az új céljaimat, de a hétvégén szeretném megcsinálni az inspirációs táblámat és az elkezdett, de még be nem fejezett dekorfa DIY-t is. :) Előbbihez már vannak terveim, illetve ezen lesznek majd láthatóak a célkitűzéseim. Szeretném egy központi helyre tenni majd, ahol mindennap rá fogok nézni, és emlékeztetem magam, hogy idén miket szeretnék elérni. Ehhez kapcsolódóan szeretnék vezetni egy amolyan életmódnaplót is, amibe felvezetem, hogy az adott napon mit ettem, milyen gyümölcsöt fogyasztottam (ez nálam kifejezetten szempont, legalább napi egy gyümölcs fogyasztása lenne a cél (télen, illetve nem a főszezonban) ), illetve hogy milyen videókra tornáztam, és ez hány perc volt összesen. :)

Azt hiszem, sikerült összeszednem mindent, amiről írni szerettem volna a mai posztban. Igyekszem a munka mellett is mindig ellátni Titeket bejegyzésekkel, amik nem mindig sikerülnek, de azért rajta vagyok a témán! :) Ha bármiről szívesen olvasnátok, vagy van bármi, amit minél előbb szeretnétek látni posztban, akkor nyugodtan írjatok!

7 megjegyzés:

  1. Ó, hát nagyon sajnálom, hogy a nagymamád már nincs Veletek! Erőt és kitartást kívánok a feldolgozásához! A többihez pedig kéz- és lábtörést, hidd el, menni fog a több tárgy is :-)

    VálaszTörlés
  2. Még több pozitív percet olvasnék remélem sikerül Drága Lilla <3 ölellek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is! :) igyekszem, ha ez számít :)

      Törlés
    2. <3 ideje lenne már egy találkozónak.

      Törlés
    3. Egyetértek :) Jó lenne újra látni Téged/Titeket. Megszervezzük :)

      Törlés