2014. január 9., csütörtök

TUTORIAL: Leopard nails

Ha szeretnétek leopárd mintás körmökkel hódítani, akkor a mai tutorial bejegyzést Nektek találtam ki! Ma egy ilyen állatmintás manikűr elkészítését fogom megmutatni lépésről-lépésre, és bízom benne, hogy elkészítitek majd Ti is, ha még nem csináltatok ilyesmit. Ez egy elég egyszerű dolog lesz, és nincs is sok színre szükség a mai manikűrhöz, mindössze három színre, ami tetszés szerint választható. Mivel nekem ezt a manikűrt egy pulcsi inspirálta, így én annak a színeit szerettem volna megjeleníteni a körmeimen, de Ti választhattok bármilyen ettől eltérő színt is.
Mire is lesz ma szükség?
Alaplakk
3 színes körömlakk
Pontozó
Fedőlakk (matt vagy fényes)

1. lépés:
Alaplakkal fessük ki a körmeinket és várjunk egy kicsit, amíg szárad.
2. lépés:
Jöhet az alapszín megfestése. Ebből két réteg is elég, de ha ennél pigmentáltabb lakkunk van, akkor akár egy rétegben is szép alapot tud képezni. Várjuk meg amíg az alapszín megszárad!
3. lépés:
A választott színt vigyük fel a körmeinkre, akár a körömlakk saját ecsete is megfelel erre a célra. Itt nem fontos a precizitás, ahogy jólesik, úgy helyezzük el a foltokat a körmünkön.
4. lépés:
A fekete lakkal és egy pontozó segítségével rajzoljuk meg a körvonalakat. Ez a része egy kicsit pepecselős, de még így is hamar elkészülhetünk vele.
5. lépés:
Végül, ha hagytuk egy kicsit száradni a művünket, befedhetjük matt vagy fényes fedőlakkal is, de ez a lépés elhagyható.

Végül, a már jól megszokott letölthető verzió:
Hogy tetszik Nektek ez a tutorial bejegyzés? És a manikűr?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól mutat rajtad a minta, de valamiért engem nem kapott el ez a láz. Mások tök jó manit készítenek de magamon el nem tudnám képzelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! nekem is nagyon tetszett magamon! van ez így, hogy vmi másnak nagyon jól áll, de magunkon elképzelni sem tudjuk. :)

      Törlés