2014. január 25., szombat

Winter Nail Challenge | Frozen Nails

A mai téma nagyon tetszett nekem, mivel fagyos körmöket kellett készíteni és ebben éreztem némi kreativitási lehetőséget! :) Sajnos, mire odáig jutottam, hogy elkészüljön a manikűr, már túl sok dolgot akartam egyszerre, így a végeredménnyel sem vagyok teljesen elégedett.
Kezdem érezni a munka negatív hatásait, ugyanis se energiám, se kreativitásom, se időm nincs alkotni. :/
 A manikűrhöz felhasználtam:
Avon Nail experts - Gel Strength Base Coat
Flormar Supermatte - M103
Lovely Moulin Rouge - nr. 14
Essence Effect Nails - 01 I'm So Dreamy
NYC - Turbo Dry Top Coat
Nem lett rossz, de annyira elájulva sem vagyok tőle. A Valentin-napi manikűrt mindenképpen nagyobb gonddal fogom majd elkészíteni.
Hogy tetszik a mai manikűr? Felismerhető benne némi fagyosság?

10 megjegyzés:

  1. De jó kis jégcsapos mani lett *.*

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon nagyon tetszik O.O
    Utólag fogom tudni hozni a manit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik :)
      rendben, nagyon kíváncsi vagyok rá ;)

      Törlés
  3. Tetszik nagyon! Olyan, mintha a fagy kezdené átvenni a hatalmat a körmeiden. :)

    VálaszTörlés