2014. január 3., péntek

Winter Nail Challenge | Winter Animal

A mai téma volt az egyik legjobban várt számomra, mivel először a kedvenc állatomat terveztem megjeleníteni, de aztán inkább most egy másik téli állatkát vittem fel a körmeimre. :) A hóbagoly, mint a legtöbb bagoly, nagy kedvencem, de sajnos nem mertem bevállalni ezt a manikűrt. Talán, ha ügyesebb leszek hozzá, mivel az nagyon aprólékos munka.
Tehát a téli állat számomra most a pingvin lett, mert olyan kis husi! :) Nem akartam teljesen pingvinárba burkolózni, ezért sokat gondolkodtam, hogy mivel dobhatnám fel a manikűrt, míg végül lakkozás előtt megszületett az elképzelés is! A kis és nagyujjaimra fehér lakkot és ezüst glittereket kentem, a pingvinek értelemszerűek, és a gyűrűsujjaimra a kedvenc sötétkékem ment egy rétegben alapként, majd kék-zöld glitterek!
A manikűrhöz felhasznált lakkok, kiegészítők:
Avon Nail Experts - Gel Strenght Base Coat
Flormar Supermatte - M103 (fehér)
Avon Color Trend - Silver Plated
Barry M - Navy
Essence Effect Nails - 02 Miss Blue Eyes
Maybelline Mini Colorama - 23 Dark Chocolate (régi)
China Glaze - Sun of a Peach
NYC - Turbo Dry Top Coat

És a végére beizzítottam a fényképezőt és sikerült önfotóznom mindkét kezemet! :) El kell mondjam, ez a manikűr nekem nagyon nagyon bejön, örülök, hogy bevállaltam egy ilyen kevésbé egységes manikűrt is. A kék Essence glitter is nagyon tetszik, van egy kis lilás csillogása ennek a kéknek. Még mini zöldek is vannak benne, ami miatt még szilveszteri manikűrben is simán megállja a helyét. Egyszóval nagyon tetszik a végeredmény, bár látom, hogy hol lehetett volna szebben kivitelezni. :)

Mit gondoltok a mai manikűrről?

16 megjegyzés:

  1. Látom te is gondoskodtál kajáról a pingvinednek :) A kék-glitteres köröm olyan mint egy hal oldala :D

    VálaszTörlés
  2. Mekkora cukker, nagyon tetsziiiik ilyen kis pingukat akarok én is :) ! No a 11-én már én is csatlakozom :) Tényleg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :D várom a manikűrjeidet! :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. nagyon örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  4. Jajj, megláttam és olyan Madagaszkárosan mondtam magamban, hogy "Piingvineeeek" :D Tök édesek :>

    VálaszTörlés
  5. Jaj de cuki kis frakkos jószágok. :)

    VálaszTörlés