2014. január 18., szombat

Winter Nail Challenge | Winter Night

Az eheti témánk a téli este volt, aminek keretében én most igyekeztem nem túlgondolni a dolgokat, hiszen csak ma volt időm elkészíteni a manikűrt. Mivel mindennap dolgozom, és este már nem tudok élethű színű képeket készíteni (kivétel néhány eset, pl. a holo lila manikűr), így csak hétvégén jut időm a kihívásra.

A mostani manikűr egy sötétkék alapú lakkozás lett, amin az éjszakai csillagokat, fényeket szerettem volna visszaadni. Aki már jó ideje olvas, az tudhatja, hogy a kedvenc kékemmel, a Barry M Navy-vel készült a mai alkotás is. :)
A manikűrhöz felhasznált lakkok:
Flormar Nail Care - Max Growth (alapként)
Barry M - Navy
Essence Colour & Go - Space Queen (régi)
NYC - Disco Inferno Top Coat

Nem gondoltam túl a mostani témát, bár voltak kreatívabb elképzeléseim is, de mostanában folyton időhiányban szenvedek, így valami gyorsabbra vágytam. Hamarosan ismét tudok majd előre készülni, és igyekszem kreatívabb manikűrökkel érkezni. :)

Hogy tetszik a mai manikűr?

6 megjegyzés:

  1. Csodásak ezek a színek együtt! :-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik, szép ez a kék.

    VálaszTörlés
  3. No, egy tojásra (rúgóra) jár az agyunk <3 :D
    Nagyon szép lett, ez a Barry M még mindig WoW!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) úgy néz ki, igen!
      köszönöm. ez a navy lakk biztosan újravásárlós lesz, ha egyszer a végére érnék. :)

      Törlés