2014. január 12., vasárnap

Winter Nail Challenge | Winter Wonderland

A legújabb téma a téli álomvilág, vagy az angolban sokkal jobban kifejezett winter wonderland lett. Egy kicsit sajnos megkéstem a bejegyzéssel, mivel az elmúlt pár napom igazán mozgalmasan telt, és mire leülhettem volna lakkozni, sajnos már nem voltak jó fényviszonyok. Illetve nem is volt kifejezetten alkalmas az alkalom sem, így aztán csak ma tudom megmutatni az alkotást.
Az inspirációt a manikűrös mappámban található egyik kép szolgáltatta, bár nem szerettem volna teljesen ugyanolyan manikűrt, így végül ezt alkottam. A mutató és gyűrűsujjamra egy csillámos ezüst lakk került, és egy új szerzemény, ami kék és ezüst glittereket tartalmaz. A többi ujjamra fehér alap került, amire pontozóval csillagokat és hópelyhet rajzoltam, majd egy glitteres lakkból halásztam rá néhány kék glittert.
A manikűrhöz felhasználtam:
Avon Nail Experts - Gel Strenght Base Coat
Essence - Peel Off Base Coat
Flormar Supermatte - M103
Lovely Moulin Rouge - nr. 14
NYC - Disco Inferno
Essence - Glorious Aquarius
NYC - Turbo Dry Top Coat

Nekem nagyon tetszik az eredmény, remélem, hogy Ti is kedvelitek ezt a manikűrt is! Jövő héten a téli este témájában fogunk alkotni, ezt is nézzétek majd meg! :)

Hogy tetszett a mai manikűr?

8 megjegyzés: