2014. február 3., hétfő

100 kérdés - 1.rész

Ma elkezdem kitölteni, illetve megjeleníteni a blogon az Azrailnál olvasott 100 kérdéses tag-et. Hozzá hasonló módon én is több részre szeretném bontani, így egy amolyan sorozatot fogok belőle készíteni. Ha szeretnétek többet megtudni rólam, akkor ezek a kérdések-válaszok nagyban segítségetekre lesznek! :)
1. Mik azok a dolgok, amik motiválnak?
Azt hiszem elég sok dolog tud motivációként hatni egy-egy emberre, éppen ezért elég nehéz kiemelni egyet. Ettől függetlenül a munkámban motivál, ha változatos maga a munka, ha megdicsérnek, amiért jól haladok, vagy szimplán, amikor eladói munkakörben dolgoztam az is feldobott, ha egy kedves vásárlóval találkoztam. A magánéletben motiváció lehet, ha minden dolog rendben van az életemben, vagy látom, hová tartok és előttem vannak a céljaim, illetve ha azt látom, hogy a dolgok beteljesülni látszanak. Például az edzés terén elért eredményeim további motiváló hatással is bírnak, hogy ne adjam fel.

2. Milyen telefonod van? Miért azt választottad?
Nokia C3-00 Gold. Mióta az eszemet tudom, mindig is Nokia telefonom volt, és az előzőt, amit még a legelső fizetésemből vettem, már ideje volt lecserélni. Ez a telefon azért is tetszett, mert nagyon szép a színe, és a billentyűzettel hamar meg lehet írni egy üzenetet vagy egy emlékeztetőt. És az sem volt utolsó szempont, hogy wifi-re is tud csatlakozni. :)

3. Kik azok az emberek, akik az agyadra mennek, és miért?
Hűha... hát nem is tudom. Sok olyan ember van, akik zavaróak tudnak lenni számomra, de csak hogy néhányat említsek: akik annak ellenére harsánykodnak és hangoskodnak, hogy pontosan tudják, ez másokat igenis zavarhat (és nem csak a munkájukban), akik imádnak furakodni a bkv-n, akik nem látják magukat a tükörben, és így olyan helyre ülnek le a metrón, ahova valójában nem férnek el, de csakazértis!, aztán a butaság is elképesztően zavaró számomra... akik azt hiszik, hogy amit a tévében és médiában látnak, mind igaz. Fú, nagyon sok dolgot fel lehetne itt sorolni, de azt hiszem ennyi elég lesz.
Forrás
4. Milyen nyelven tanulsz? Miért pont ezt választottad?
Angolul tanultam nagyon sokáig, ezt általánosban anyáék választották ki nekem (amennyire emlékszem ekkoriban még nem voltak nagyon önálló elképzeléseim). Annyira szerettem az angolt, és olyan jól ment, hogy kéttannyelvű gimibe is jártam, és a felsőfokig vittem a tudásomat. :) A második nyelvemmel már nem vagyok ilyen jó viszonyban, mert nagyon nehéz. Ez a francia. Sajnos az sem segített, hogy a gimiben a második nyelv oktatása elég rossz színvonalon történt.

5. Mi volt az oviban a jeled?
Meg kellett kérdeznem anyát, mert erre nem emlékeztem. Azt mondta háromszöget választottam, ugyanis az óvónéni állítólag megmutatta, hogy miből lehet még választani, nekem pedig a háromszög tetszett. :)

6. Mit gondolsz a prostituáltakról?
Sajnálom mindazokat, akiknek csak ez a szakma maradt, mint opció. Különböző okai vannak, ebben biztos vagyok, de nem tisztem elítélni senkit, így azokat sem, akik ezt a szakmát űzik... Nagyon remélem, hogy nekem ez a munka nincs a jövőmben megírva.

7. Hány évesen vesztetted el az ártatlanságod?
Elérkeztünk az első kérdéshez, amelyre nem fogok válaszolni. Ez olyan dolog, ami nagyon kevesekre tartozik, így aztán a nyilvános platformokon biztosan nem írok/beszélek ilyen intim kérdésekről.
8. Hány évesen voltál először szerelmes? (nem plátói)
Nem is tudom, hogy igazán szerelmes voltam-e valaha is. Nagy szavak, de engem még nem talált meg a viszonzott szerelem, úgyhogy igyekszem türelmesen várni azt az embert, aki majd szeretni fog, és akit én is szerethetek.

9. Mit gondolsz, hol tartasz 10 év múlva?
10 év nagyon hosszú idő, és bár vannak elképzeléseim, igazából olyan sok dolog történhet még. Mindenesetre szeretném eddigre a diplomámat a kezemben tartani, egy jó kis állást, szeretnék eddigre eljutni legalább egyszer New Yorkba, szeretnék egy szerető társat, talán már tesóméknak is lesznek gyerekei, és én szeretném szeretni őket. :) Ezen kívül nagyon fontos számomra, hogy a családommal közeli, és jó viszonyt ápoljak, illetve, hogy a jelenlegi viszonyunk megmaradjon, vagy még közelibb lehessen.

10. Melyiket választanád? Karrier vagy család? Miért?
Ez igazából nem egy olyan egyszerű kérdés, hiszen ha nem alapozom meg a családalapítást egy jól fizető munkával, akkor nem fogom tudni felnevelni a gyerekeimet. Nyilván szeretnék gyerekeket, de egy kicsit szeretnék várni, amíg úgymond biztos lesz a talaj a lábam alatt, és csak ekkor belevágni a családalapításba.

Hamarosan folytatom a kérdéssor kitöltését a soron következő tíz kérdéssel! Remélem tetszett Nektek a mai bejegyzés, és talán egy kicsit jobban meg tudtok így ismerni, amennyiben szeretnétek! :)

6 megjegyzés:

  1. Ha NY-ba mész vigyél magaddal :D :D
    :) várom a többit : )

    VálaszTörlés
  2. NY ♥ jövök én is :D
    A 10es kérdésre nem tudnék válaszolni jelenleg...Eddig határozottan kijelentettem, hogy soha nem megyek férjhez, de most már érzem, hogy ingadozik ez a kijelentésem...Kapuzárási pánik??? :-??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én kiskoromban mondogattam mindig, h nekem nem lesznek gyerekeim, de ezt nem gondolhattam túl komolyan már akkor sem :)

      Törlés
  3. Akkor már négyen vagyunk a New York-i járaton, mert én is jövök! Szerintem Reni is csatlakozna, szóval akár már ötfős csoporttal is számolhatsz. :-D Nagyon tetszettek a válaszaid, várom a továbbiakat! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) látom New York-ot nem lehet nem szeretni! örülök, ha tetszettek a válaszok, hamarosan jövök újabb kérdésekkel ;)

      Törlés