2014. február 6., csütörtök

100 kérdés - 2.rész

A 100 kérdéses tag újabb részével érkezem ma, így egy kicsit újra személyesebb vizekre evezünk. Ha tetszettek az eddigi kérdések és a válaszaim, akkor tartsatok velem! :)

11. Hány gyermeket szeretnél? Miért?
Kettőt szeretnék, egy fiút és egy lányt. De igazából mindegy, ha azzal alapíthatok családot, akit igazán szeretek, és ha megvannak hozzá a szükséges előfeltételek, akkor lehet több gyerek is. :) Persze szülés után lehet nem ezt mondanám, úgy vélem, hogy elég megterhelő dolog lehet, ugyanakkor biztosan csodálatos élmény.

12. Szereted az állatokat?
Igen! A macskákkal nem vagyok jóban, aminek az az oka, hogy allergiás vagyok a szőrükre. Azóta, hogy ez kiderült (kb. 8-9 éves lehettem) nem kedvelem őket. Alapesetben minden állatot szeretek, a két kedvencem a kutyák és a baglyok!! A bagoly-fanatizmusomat mi sem tükrözi jobban, mint hogy egész arzenálom van ilyen tárgyakból: kulcstartó, mobiltok, gyűrű, nyaklánc, fülbevaló, kitűzők, mágnes, még pzs, bögre és párologtató is! :)
Forrás
13. Mi a szubjektív véleményed a környezet szennyezésről?
Nagyon rossz dolognak tartom, és azt gondolom, hogy ezt csak közösen lehet megoldani. Ha mindenki hajlandó lenne tenni valamit, akkor csökkenteni lehetne a környezet szennyezést.

14. A világvége szerinted eljön?
Fogalmam sincs, igazából ilyesmin nem szoktam gondolkozni. Ha el is jön, valószínűleg én már nagyon nem fogok élni.

15. Van jogsid? Ha nincs, szeretnél? Mikor?
Igen, van. Mindig is szerettem volna, és örülök, hogy már elmondhatom magamról, hogy van jogosítványom. És nagyon szeretek is vezetni, bár mivel még nem olyan hosszú ideje van, így kell egy kis rutint szereznem, főleg parkolás terén, de rajta vagyok a témán. :)

16. Kit szeretsz a legjobban a világon és miért? Van ilyen ember?
A világon a legjobban a családomat, a legjobb barátaimat szeretem. De azt hiszem ezzel mindenki így van.
Forrás
17. Gyerekkorodban gyűjtöttél valamit? Ha igen, mit?
Szalvétát gyűjtöttem sokáig, de azt hiszem ezen kívül nem volt más. Talán néha matricát élőlényes gyűjtőalbumba, de más tényleg nem rémlik.

18. Facebook vagy tumblr? Miért?
Mindegyiknek megvannak a maga pozitív és negatív tulajdonságai, de hozzám a facebook közelebb áll, hiszen itt nem csak képeket oszthatok meg, de akár napi szinten tudom tartani a kapcsolatot a barátaimmal, akikkel nem találkozom naponta.

19. Tégy úgy, mintha egy állásinterjún lennél, írd le hogy viselkednél, és egy párbeszédet. Milyen ruhában jelennél meg?
Azt hiszem, hogy kihagynám a párbeszédet most. Mindenképpen igyekeznék kevéssé izgulni, inkább természetesen viselkednék. Az állásnak megfelelő öltözetben jelennék meg, nem szeretek sem túl-, sem alul öltözni. Azt hiszem, itt az a lényeg, hogy önmagunkat adjuk és minél természetesebben, magabiztosan viselkedjünk. Tudom, hogy ezt könnyebb mondani, mint tenni, de erre kellene törekedni. 

20. Van olyan dolog, amire büszke vagy? Mire?
Igen, van egy-két dolog. Mindig is büszke voltam az elért sikereimre, például az angol felsőfokú nyelvvizsgámra, és arra, hogy ezt 16 éves koromban sikerült elérnem. Sokat dolgoztam, készültem, tanultam érte, és jó érzés, hogy valóra vált ez a célom. Az előbb még az eszemben volt valami más is, de úgy tűnik, az most nem akarja, hogy leírjam... 

Hogy tetszettek a kérdések, illetve a válaszok? Van olyan, amiben megegyezik a véleményünk?

2 megjegyzés:

  1. Huha felsőfokú angolt 16 évesen letenni, szép teljesítmény! :) Gratulálok :) (előtted se szólalok meg véletlenül se :D :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! de ne viccelj, én sem ejtek ki mindent tökéletesen idegen nyelven!! :D

      Törlés