2014. február 11., kedd

100 kérdés - 3.rész

A mai bejegyzésben ismét a 100 kérdéses tag újabb 10 kérdésére adott válaszaimat olvashatjátok. Nem is húzom az időt, kezdjünk is bele! :)

21. Van olyan dolog, amit megbántál? Ha igen, miért, ha nincs, miért?
Azt gondolom, hogy ha valami a múltban boldoggá tett, azt egy percig sem szabad bánnunk, még ha nem is úgy alakultak a dolgok, ahogy azt szerettük volna.

22. Humán vagy reál beállítottságú vagy?
Azt hiszem, a humán tárgyak közelebb álltak hozzám, de azért itt is volt olyan (pl. irodalom), ami egyáltalán nem tudta megszerettetni magát velem. Ennek ellenére imádok olvasni, és nagyon jó érzés, hogy már nincs az a kényszer, hogy valamit muszáj elolvasni. (szerintem ez sokaknak ismerős lehet)
Forrás
23. Jártál zeneiskolába? Milyen hangszeren szeretnél játszani?
Nem jártam soha. Nem tudom mire voksolnék, mivel úgy érzem, hozzám nem áll közel a hangszereken való játék. Másokat sokkal jobban szeretek hallgatni. :)

24. Mi az a tíz dolog, amit mindennap megteszel az alapdolgokon kívül?
Tisztázzuk: mi számít alapdolognak? Minden nap edzem, amikor van rá lehetőségem és energiám, megnézem a blogon a megjegyzéseket és a statisztikákat, ha volt bejegyzés, akkor linkelem a fb-on. Amikor az albiban vagyok, mindennap lemegyek a boltba és megveszem a vacsorára/napra valót. Mindennap csekkolom a kedvenc blogjaimat és kommentelek, böngészek a weheartit-en, megnézek 1-1 részt a sorozataimból. Szinte mindennap fotózok valamit.

25. Hol tartanád álmaid esküvőjét? Hova szeretnél nászútra menni?
Nem gondolkodtam még ezen a kérdésen különösebben. Nincs egy konkrét elképzelésem ezzel kapcsolatban, és azt gondolom, hogy majd később is ráérek még ezen gondolkozni. :)
Forrás
26. Ha 1 napig azt tehetnéd, amit akarnál/szeretnél, mi lenne az?
Azt hiszem, ha egy napra kipróbálhatnék valamit, amit régóta szeretnék megtenni, akkor azt tenném meg. Például elutazni New Yorkba, de ahhoz sokkal több idő kéne mint 24 óra, hogy mindent bejárhassak és mindent megnézhessek, amit csak szeretnék.

27. Kinek a bőrébe bújnál szívesen? (híresség)
Én sokkal szívesebben ismerném meg, hogy miket gondolnak a férfiak, mint hogy egy híres ember bőrébe bújhassak. Mindig érdekelt, hogy a férfiak miképp gondolkodnak, erről még könyvem is van... de jobban belegondolva, ehhez egy kicsit több idő kéne, mint néhány óra vagy nap. :)

28. Mi szerettél volna lenni kiskorodban?
Hümm... nagyon sok dologra nem emlékszem kisebb koromból, csak bizonyos részletekre. Arról, hogy mi szerettem volna lenni, nem igazán rémlik semmi, bár énekesnő és színésznő is akartam lenni, de ezek a tipikus lányos álmok. :)

29. Mi a véleményed a drogokról?
Tönkreteszik az embert, és soha nem fogom kipróbálni, legyen bármilyen rossz is a helyzetem. Tudom, hogy nem mindenki tud nemet mondani rá, hogy kipróbálja, de én igen határozott vagyok ebben a kérdésben. Csakúgy, mint a cigaretta, ez is függővé tesz, és utána nagyon nehéz kimászni belőle.

30. Mit gondolsz a bántalmazásokról?
Abszolút elítélem, legyen az saját embertársaink vagy állatok ellen elkövetett bárminemű erőszak! 

Ti mit gondoltok a kérdésekről? 

10 megjegyzés:

  1. Amúgy tényleg, én is gondolkodnék egyszer férfi aggyal. Bár néha nem tudom mit hol kéne keresni. Mert igazából agy agy, érted, nem értem miért más a férfiak gondolkodás módja, és a nőké. Igazából szerintem simán meg lehetne érteni mindkét felet, ha jobban odafigyelnének egymásra, és őszinték lennének. Persze ott vannak az ösztönök amik mindkét félnél máshogy működnek, de az agy az ugyan olyan mindenkinek. Mondjuk aki ösztönből gondolkodik, gondolom ott lehet a probléma :D na mindegy ez is egy téma amit órákig tudnék ragozni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem megvan a férfi agy című könyv, a női is, és ott a biológiai működésén keresztül mutatják be a férfiak gondolkodását. azt hiszem, azt ideje lenne újra elővennem, de úgy emlékszem, hogy anyáéknál van kölcsönben, olvasásra. :D

      Törlés
    2. http://www.libri.hu/konyv/louanne_brizendine.a-ferfi-agy.html :)

      Törlés
  2. Hm, a férfiaggyal gondolkodás valóban érdekes lenne. Én szívesen testet cserélnék Tamással egy napra, szerintem jó tanulságokat szűrhetnénk le :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, ez egy olyan kérdés, ami szerintem sokakat foglalkoztathat :) és biztosan sok dologra választ kaphatnánk :)

      Törlés
    2. Szerintetek ők is akarnának a mi agyunkban lenni ?:D vagyis inkább helyett?:)

      Törlés
    3. ez egy nagyon jó kérdés :)

      Törlés
  3. Egy napra én is lennék férfi, de szigorúan csak egy napra, én boldog vagyok nőként.
    Amúgy a megbánásos résszel én is így vagyok. Ha akkor jó volt, akkor nem szabad bánkódni rajta. Carpe Diem. Utólag szabad értékelni, de megbánni nem szabad semmit sem.
    Lehet, én is belevágok ebbe a kérdéssorba. :)

    VálaszTörlés