2014. február 14., péntek

TESZT: Barry M Nail Art Pen

A mai bejegyzésben a Barry M tavaly tavasszal kiadott Nail Art Pen-jei kapják a főszerepet, amik céljukat tekintve a szabadkezi manikűrök precizitását segítik elő, így könnyebben alkothatunk szép mintákat, ecsetek, és sok macera nélkül. 
Vártam ezzel a bejegyzéssel, mivel megrendeltem a fehér mellé a fekete társát is, és mindenképpen együtt szerettem volna írni róluk.
Ezek a kis eszközök szerintem egy vastag filctollra hasonlítanak leginkább, egészen kis husi csomagolásban érkeznek. Maga a toll úgy működik, hogy első használat előtt jól fel kell rázni, majd a toll hegyét nyomogatni kell, amíg meg nem jelenik a folyadék. Ezt a műveletet csak első használatkor kell elvégezni, utána felrázást követően használható a termék.
A hegy elég masszív műanyag lehet, nincs az az érzésünk, hogy két használat után elkophat. Masszív műanyag csomagolás jellemzi egyébként az egész terméket. Nagyon tetszik nekem, mert tényleg úgy érzem, hogy könnyebben elkészítek akár aprólékosabb mintákat is vele. Bár a feketével első használatkor kicsit vastagabb vonalat sikerült húznom, mint terveztem, de ezt csak ki kell tapasztalni. Elég hamar szárad, nekem a fehér mintha félmattra száradt volna, de ezt egy fedőlakkal orvosolhatjuk. A feketére nem tettem fel fedőlakkot, de mivel a fehéret sem maszatolta el, így a feketével sem gondolom, hogy probléma lehet. Esetleg érdemes várni egy kicsit, hogy száradhasson. :)

A Make Up Plaza honlapján elérhetitek, még a mai napon akciós 890 forintos áron!
Mit gondoltok ezekről a díszítő tollakról?

2 megjegyzés:

  1. Jól hangzik, nekem Essence van, az simán fekete és szuper, bár bal kézzel nagyob bénán rajzolok, úgyhogy bonyolultabb mintával nen is próbálkozom: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, a bonyolult minták nekem sem lesznek a kedvenceim, eléggé bénán rajzolok... pedig apum nagyon tud, de ezt nem örököltem tőle :(

      Törlés