2014. február 27., csütörtök

Februári szerzemények

A mai bejegyzésben a februárban vásárolt termékekről lesz szó. Ebben a hónapban nem vettem sok dolgot, de azért néhány körömlakk és szépségápolási termék becsúszott.
Ami a lakkokat illeti: összesen két alkalommal fordultam meg a Nailland-nél a hónapban, és három körömlakkal távoztam. Az első a China Glaze Neon&On&On lakk, ami gyönyörű neon rózsaszín, már olvashattátok a véleményemet is róla. A hónap végén pedig két Golden Rose lakk is a kosaramba került, mégpedig a még októberi kívánságlistás Holiday 51, és 58! :) A harmadik lakk az Avontól egy körömerősítő, ami a kedvencem, ez már a 3. üvegcse, amit megkezdek. És a 4. katalógusban brutál jó áron, 700 forintért van, úgyhogy abból is rendelek egy tartalékot. :)
Végül a szépségápolás terén is vettem néhány dolgot, amik mind újravásárolt termékek. Ebből is látszik, hogy ezekkel nagyon elégedett vagyok. Az Avon Winter Cocoon tusfürdőjét karácsonyra kaptam meg tesóméktól, és már szépen megcsappant, pedig még két másikat is használok ezzel párhuzamosan. És kihagyhatatlan áron volt. A hajamat a Pantene hajápolóival szoktam szebbé varázsolni, és mivel kedvező áron voltak, így vettem belőlük tartalékot. A hajvégápoló az Intersparban több, mint 50%-al olcsóbb volt, 800 forintért jutottam hozzá, és tesómnak is vettem belőle! A hajfény kiemelő és hővédő spray-t a dm-ben szereztem be, mert itt van a legjobb áron, azt hiszem 5-600 forint körül volt. Ebből is vettem tesómnak, még az utolsó héten a munkában kapta meg tőlem. :) Azt hiszem.
Ezeken kívül csak csokit vettem, amit elfelejtettem befotózni, és kicsit rohanós napjaim voltak a héten, úgyhogy ezt nézzétek el. :)

Ti miket vettetek ebben a rövid hónapban?

2 megjegyzés:

  1. Uh de csudi klassz dolgok *-* Na ebben a hónapban eléggé visszafogottan költekeztem, igaz tegnap muszáj volt pár új Essence lakkot vennem: )

    VálaszTörlés
  2. látod, én is. :) kíváncsi vagyok az újdonságokra, már várom! :)
    egyébként ma befutott nekem még két nyaklánc, és vettem a konyhába fém dobozokat (már mióta kerestem!!), úgyhogy azt hiszem ezekről majd lesz egy külön poszt.

    VálaszTörlés