2014. február 10., hétfő

TESZT: Golden Rose Holiday 54 körömlakk

Mostanában nem készült vélemény körömlakkokról, így úgy érzem, itt volt az ideje egy tesztes bejegyzésnek ebben a témában! 
A mai bejegyzés alanya nem más, mint a januárban vásárolt Golden Rose Holiday lakkom, ami az 54-es árnyalat. Ez volt az egyik első homok lakkom, és a márkától is az elsők között tarthatom számon. Ez az árnyalat egy szürkésbarna lakk, ami az üvegben inkább barna árnyalatú, felkenve pedig előbújik az ezüst szín is, glitterek formájában. Ezért is adtam a vele készült manikűrnek az ezüstös barna nevet.
Maga a lakk üvege egy érdekes szögletes forma, ami egy kicsit le van kerekítve oldalt. A kupak ezüst színű, és gyűjti az ujjlenyomatokat is, plusz egy kicsit vissza is tükrözte a fényképezőmet, mint láthatjátok. :) Ettől függetlenül szerintem jól kézre áll. Az ecset hagyományos, vékony fajta, és megfelelő mennyiségű anyagot vesz fel. Könnyű a használata, és mivel a körömlakk gyorsan is szárad -köszönhetően a homok finisnek-, így hamar elkészíthető vele a manikűr.
A lakk maga nekem két rétegben is elégnek bizonyult, bár olvastam róla, hogy volt, aki inkább három rétegben használta. Eszméletlenül szépen csillogott amíg viseltem, győztem gyönyörködni benne. A felülete nagyon tetszett, olyan furcsa érzés volt viselni, de korántsem kellemetlen! :) Tartósságát illetően is teljes mértékben elégedett lehetek, hiszen vasárnap kora délután lakkoztam, és szerda este mostam csak le, kis kopással.

Mit gondoltok erről a körömlakkról? Megvennétek?

4 megjegyzés:

  1. Wao, azt hiszem már ideje lenne elmennem a Naillendbe.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne is mondd! még vannak kiszemeltjeim, és két hét múlva kezdődik a suli... napi szinten fogok arra járni :)

      Törlés
  2. GR homok lakkok verhetetlenek: D nagyon szép: )

    VálaszTörlés