2014. február 28., péntek

Havi kedvencek #6: Február

A hónap utolsó napjára a havi kedvencekkel készültem, így ma ezeket láthatjátok. :)

1. KÖRÖMLAKKOK:
A kedvenc körömlakkom a hónapban egy China Glaze csoda volt, ami bár nem az egyik legtartósabb lakkom, de a színe miatt többször is magamon viseltem a hónapban. Másik kedvencem pedig egy új lakk, a Golden Rose Holiday 58-asa, amit már ősszel felírtam a listámra, aztán valamiért nem tudtam eldönteni, hogy tetszik-e, így nem hoztam el. De milyen jól tettem, hogy most megvettem, mert nagyon tetszik! :)

2. BEAUTY:
A hónapban sokszor nyúltam a Clump Defy szempillaspirálomhoz, és elég sok alkalommal a Maybelline Colossal Volume Express vízálló spirállal használtam. Ez utóbbi kicsit drámaibb eredményt produkál, míg az első visszafogott, természetes pillákat csinál. A Color Tattoo is gyakori főszereplője a sminkjeimnek.

3. TESTÁPOLÁS:
Ezt a The Body Shop testápolót tesóméktól kaptam, és eleinte furcsa illata volt, a felkenéskor, de pár perc múlva már nagyon finom epres illatom volt. Ha szeretnétek, erről írhatok később bővebben is. :)

4. EGYÉB:
Szintén névnapi ajándékaim egyike ez a karkötő. Nagyon megtetszett, szépen csillog-villog! :) Tavasszal, amikor már jön a rövidujjús időszak, olyankor sokat fogom viselni, de már most is nagy kedvenc.

Ahogy láthattátok, úgy döntöttem, hogy a hajápolás rovatot kiveszem a listából, hiszen mindig ugyanazt az 1-2 terméket szoktam beválogatni, hiszen ezekkel nagyon elégedett vagyok. Nem szeretném ismételni magam, úgyhogy mostantól csak ez a négy elem lesz a kedvencek között.
Nektek milyen termékek tetszettek a legjobban februárban?

4 megjegyzés:

  1. Épp most raktam ki én is a bejegyzést, de most jut eszembe, hogy a Clump Defy-t lehagytam róla.... :D Na mindegy. Color Tattoo örök kedvenc! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) hát, előfordul, hogy már kész a poszt és akkor ugrik be, hogy vmit még akartunk.

      Törlés
  2. De sok jó kedvenc O.O A TBS testápoló engem érdekel amúgy, mert a testvajat használtam csak, több mint egy éve, kíváncsi vagyok mi a különbség. :) Kellemes hétvégét Lilla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rendben, akkor ezt előre veszem, és hamarosan lesz róla poszt! Neked is kellemes hétvégét! :)

      Törlés