2014. február 4., kedd

NAILS OF THE DAY: Silvery Brown

A mai bejegyzésben az egyik legfrissebb körömlakkomat láthatjátok majd, amit a Nailland-ben vásároltam. Azt hiszem, ez lett a kedvenc lakk-beszerző helyem, és a China Glaze is kedvenccé nőtte ki magát. Na, de ma a Golden Rose-ról ejtenék néhány szót!
A lakk, amit a körmeimen láthattok, a Holiday kollekcióból való, és egy csodálatos barna homok lakk, ami ezüst glittereket tartalmaz. Ez az 54-es árnyalat. Nekem két réteg elégnek bizonyult, bár kicsit fényben, vagy fény felé tartva a kezeim, még átsejlik a körmöm vége, viszont nem éreztem szükségesnek még egy réteget használni belőle.
Imádom, hogy nem kell rá fedőlakk, és gyorsan szárad! Azt hiszem, egy rossz szavam sem lehet! :)
Ezen az utolsó képen kijön a barna is, ami kicsit a fotókon elbújni látszott. Pedig ott van ám, elég szépen! :)
Végül egy lámpafénynél készült képpel is kiegészítettem a bejegyzést, talán itt még jobban látszik a csillogása! Még egy dicséretet is bezsebeltem ám erre a manikűrre! :)

Mit gondoltok erről a lakkról? Szerintetek izgalmas ez az árnyalat?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a lakk, ha jól nézem, hasonló ehhez a lakkomhoz:
    http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2014/01/gabriella-salvete-04-mistero-grey.html

    VálaszTörlés