2014. február 12., szerda

NAILS OF THE DAY: Valentine's Day

Ígéretemhez híven elkészítettem még egy Valentin nap ihlette manikűrt, amit a mai bejegyzésben láthattok. :) Ismét egy hordhatóbb manikűrt szerettem volna készíteni, ezért segítségül hívtam a nemrégiben érkezett strasszokat! Rendeltem szívecskés és csepp alakút is. Egyébként még számtalan ötlet felmerült bennem, de ezt éreztem legközelebb magamhoz.
Nude alapra helyeztem el a legvilágosabb kék színből szívecskéket, majd fedőlakkal fixáltam. Talán a rózsaszín jobb választás lett volna, de ez is tetszik nekem. :) Ha jobban átérzitek a Valentin nap szellemét, akkor a rózsaszín, a piros vagy a pink lehet a jobb választás.
Ez utóbbi kép lámpafénynél készült, izzólámpás fénybeállítással, így egy kicsit kékesebb az összkép, viszont szép lett a kép, úgyhogy gondoltam megmutatom! :)

Hogy tetszik Nektek ez a manikűr? Tartjátok a Valentin napot?

2 megjegyzés: