2014. február 9., vasárnap

Pozitív percek #19

Mára ismét egy adag pozitív pillanattal készültem, elvégre újabb vasárnapot írunk. :) Ha szeretitek ezt a rovatot, akkor ma se hagyjátok ki!
♥ a vaterás rendelésem extra gyorsan megérkezett  gyönyörű homok lakk manikűr  utolsó hét a munkában (ez vegyes érzésekkel töltött el)  nem volt harc a tárgyfelvétel  újra itthon, vidéken  meglepetés kürtős kalács (el vagyok kényeztetve itthon)  harisnya és fluffy zokni a Lidl-ből ♥ ebédek tesómmal a munkahelyen ♥ Teen Wolf sorozat ♥ hatékony edzések ♥ kiolvastam a Büszkeség és balítélet (angolul) ♥ 

Azt hiszem, ennyi mindent sikerült ma összeszednem a héten történt jó dolgok közül. :) 
Ti szeretitek a fluffy zoknikat?

4 megjegyzés:

  1. de jó harisnya, meg de jó zokni :D Örülök, hogy kiolvastad a könyvet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen! :) a zoknin szívecskés tappancs bigyusz van ám :) kezdem a herceget a napokban :D

      Törlés
  2. Nem volt nehéz a könyvet angolul olvasni? Magyaruk se egyszerű: D Ah de jó neked, tudnék angolul már egy halom ki nem adott könyvet elolvastam volna: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen. számomra is sok ismeretlen szó volt benne, hiszen egy régebben játszódó történetről van szó, így olyan szavak is voltak benne, amik némileg másképp voltak leírva, mint ahogy jelenleg használják. ezért haladtam vele lassabban, de megérte kiolvasni, hiszen így nőtt a szókincsem is :) és a kedvenc történetem!

      Törlés