2014. február 21., péntek

Winter Nail Challenge | A Hint of Spring

A mai, és egyben utolsó téma a téli kihívás keretében a tavaszi hangolódás jegyében készült. Most már valamivel vidámabb, tavaszibb manikűrt próbáltam készíteni. Alapként nude lakkot használtam, majd virágokkal díszítettem a lakkozást.
A manikűrhöz felhasznált lakkok:
Avon Nail Experts - Gel Strength Base Coat
Essence Nude Glam - Iced Latte (régi)
Flormar Wet Look - WL01
H&M - Blue My Mind
NYC - Turbo Dry Top Coat
Remélem, tetszik Nektek a mai manikűr is, és megnézitek a többiek munkáit is! Most számomra egy kis pihenő következik, ami a kihívásokat illeti, mivel úgy vettem észre, hogy ha már valami nem a terv szerint alakult, sokkal nehezebb volt elkészítenem egy igazán kreatív, vagy mutatós manikűrt, hanem inkább a könnyedebb megoldásokat választottam.
Mindenesetre fogok majd mutatni Nektek még sok manikűrt, és van is tesztelésre váró lakkom, amiket sorjában igyekszem is hozni. :)

Hogy tetszett a mai manikűr?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett ^_^ hű nem ma kell ezt kirakni? Na mindegy sorry a kesésért: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! de ma, csak a héten igazán nem volt aktivitás, és elkészítettem időben, ezért kiraktam tegnap :) ma is lesz poszt, meg holnap is :D

      Törlés
  2. Nagyon szép lett.:) szerintem én is pihenek veled...

    VálaszTörlés