2014. február 8., szombat

Winter Nail Challenge | Valentine's Day

A mai téma a Valentin nap ihlette manikűr lett, ami azért került ennyivel korábban ki, mivel 14.-e péntek lesz és arra gondoltam, ezek a manikűrök talán megihletnek majd akár Titeket, olvasókat is! :) Ehhez híven én igyekszem ezen kívül még egy manikűrt alkotni majd addig, és bízom benne, hogy tetszeni fognak Nektek!

Mára egy kicsit hordhatóbb manikűrt készítettem, és főként alapból is rózsaszínekben gondolkodtam. Ebben a manikűrben debütál a China Glaze Neon&On&On lakkom, ami a legújabb beszerezésem. :) Sajnos a fotók nem adják át azt a szép neon színt, amit én látok, ezért kicsit képzeljetek bele neont, és egy erőteljesebb árnyalatot. :) Azért, ha lesz lehetőségem, kipróbálom majd még más viszonyok mellett is a fotózást.
 A manikűrhöz felhasznált lakkok:
Avon Nail Experts - Gel Strength Base Coat
China Glaze - Neon&On&On
Claire's - Rose Gold glitter (régi)
NYC - Turbo Dry Top Coat 
Remélem tetszik Nektek ez a manikűr, mert nekem nagyon! Sajnálom, hogy nem látszik a neon hatás, de így is nagyon jól néz ki ez a manikűr szerintem. :)

Ti mit gondoltok róla?

2 megjegyzés:

  1. Hűűűűű O.O nagyon szépe O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) már azt hittem nem fog tetszeni senkinek, de úgy örülök, hogy Neked tetszik :D

      Törlés