2014. február 1., szombat

Winter Nail Challenge | Winter Glitter

A mai témánk a glitteres volt, amire én a hét közepe fele meg is fogalmaztam, hogy milyen manikűrt szeretnék elkészíteni. Egy egyszerűbb, ugyanakkor mutatós manikűrt szerettem volna készíteni, ami akár munkába, hétköznapra is hordható.
Sajnos egy kicsit bénább voltam így első alkalommal az új Nail Art Pen-nel, de talán egy kis gyakorlás után már sokkal szebb eredményeket fogok tudni elérni. :) Én bizakodó vagyok. A manikűr nem saját ötlet, hanem Hajnailka ötlete alapján készült el, mert nagyon megtetszett és gondoltam remek alkalom lesz kipróbálni a fekete Nail Art Pent.
 A manikűrhöz felhasznált lakkok:
Avon Nail Experts - Gel Strength Base Coat
Essence Nude Glam - 04 Iced Latte
Lovely Moulin Rouge - nr. 14
Barry M Nail Art Pen - Black
A képeken nem látszik, de mivel nem használtam fedőlakkot, így a nude lakk buborékosra száradt meg, de ezt leszámítva szerintem egészen jól sikerült. :) Még gyakorolnom kell sokat, és akkor mutatok még nektek ezzel a Barry M termékkel manikűröket. (Zárójeles gondolat: aki gondolkozik ezen a Nail Art Pen-en, az nézzen be a Make Up Plaza honlapjára, hiszen most nagyon jó akcióban kaphatóak, szerintem kihagyhatatlan!)

Hogy tetszik a mai manikűr?

7 megjegyzés:

  1. Hűűűűűű *-* szóhoz se jutok *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszi! a mintát elszúrtam egy kicsit, de az ötlet maga szerintem jó :) egyébként pont ilyen mintás nude körmökön gondolkodtam, mikor megláttam ezt a manikűrt a fb-on, és tudtam, hogy akkor ez lesz :D

      Törlés
  2. Jók ezek a színek így együtt! Nekem az essence Nail Art Tattoo Pen van meg, de eléggé megszenvedtem a használatával. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) még nem hallottam az essence pen-jéről, de ez a barry m mindenképpen megér egy próbát, csak kicsit vastagabbra sikerült a vonalam, mint terveztem. a középső ujjamat csináltam később, és az már szebben is sikerült :)

      Törlés
    2. Én meg pont fordítva jártam. Először nem akart jönni festék, majd szuperül működött, végül pedig már dagi cseppekben buggyant ki a festék. :(
      Ehhez a manikűrhöz használtam egyébként:
      http://lakkalandok.blogspot.hu/2013/12/karacsonyi-koromkihivas-7-karacsonyfa.html

      Törlés