2014. február 15., szombat

Winter Nail Challenge | Winter Pattern

A mai téma az utolsó előtti a kihívásban, amelyben most egy téli minta elkészítése volt a cél. Ez egy -véleményem szerint- sokféleképpen értelmezhető téma, amit lehet már korábban meg kellett volna csinálni, de így sikerült. :)
Egy téli kötött pulóver mintáját szerettem volna megalkotni, amihez a Barry M fehér díszítő tollát hívtam segítségül. Végül matt fedőlakkot használtam, és ez a manikűr lett a végeredmény:
A manikűrhöz felhasznált lakkok:
Avon Nail Experts - Gel Strength Base Coat
Max Factor Max Effect - 26 Cappuccino
Barry M - Pink Flamingo
Barry M Nail Art Pen - White
Miss Sporty - Check Matte
Nektek hogy tetszik a mai manikűr? Szeretitek a matt körmöket?

6 megjegyzés:

  1. Jó lett, én is valami pulóveresben gondolkodtam, csak még nem tudtam választani a minták közül... na majd délutánra megjön az ihlet :)

    VálaszTörlés
  2. Milyen szép ez a két szín így együtt! :)

    VálaszTörlés
  3. Jók a színek együtt, és nagyon cuki a minta! :)

    VálaszTörlés