2014. március 11., kedd

100 kérdés - 5. rész

Ma újabb tíz kérdésre tudhatjátok meg a válaszaimat, ha velem tartotok!

41. Van párod? Ha igen, meséld el, hogy jöttetek össze!
Jelenleg nincs.

42. Mi volt életed legromantikusabb pillanata?
Nem akarok totál negatív lenni, de azt hiszem ilyen még nem volt.
Forrás
43. Szereted a sportot?
Igen, és igyekszem az életem szerves részévé tenni. Szinte mindennap edzek is, futni is hamarosan elkezdek végre!

44. Írj 20, nem általános dolgot magadról!
Hol is kezdjük...
  • imádom a baglyokat, minden, amin bagoly van, jöhet, gyakorlatilag bármilyen mennyiségben
  • a blogos időszakom előtt néhány körömlakkom volt csak, amiket addig használtam, amíg ki nem fogytak
  • imádok olvasni, és legtöbbször időm is van ennek a szenvedélyemnek élni
  • allergiás vagyok a macskaszőrre
  • jelenleg 5 kézkrémem van, ennek száma szokott változni, most két krém is van, ami már kifogyóban van
  • kevés igazán jó barátom van
  • amikor fáradt vagyok, és hosszú napom volt, igényem van egy kicsit hosszabb beszélgetésekre, és aktivitásra, néha pedig túl aktív leszek
  • nehezen tudok időben elmenni aludni, ha másnap korán kell kelnem
  • viszonylag sok sorozatot nézek
  • a sorozatok és filmek 90%-át angolul nézem
  • télen szeretek illatgyertyákat égetni, de a többi évszakban nem vágyok rá
  • mostanában nagyon tetszenek a homok hatású lakkok
  • szeretem a kerámia figurákat, díszíteni velük a lakást, de azért nem giccses módon kell ezt elképzelni
  • nem vagyok nagy ékszeres típus, elég kevés kiegészítőt szoktam hordani
  • elég határozott véleményem van sok dologról
  • ehhez kapcsolódik, hogy néha makacs is vagyok
  • szeretem a rózsaszínt, de a körömlakkokkal ebben a színben mindig nagyon nehéz dolgom van (kivéve a neon színeket)
  • az évszaktól függetlenül bármilyen manikűrt szívesen viselek, amihez éppen kedvem van
  • mindennap eszek gyümölcsöt
  • szeretek és tudok is sütni-főzni
Forrás
45. Melyik országba jutnál el szívesen?
Amerika, Anglia, Olaszország, tulajdonképpen bárhova, hiszen mindenhol találhatunk felfedezésre váró helyeket! És ez itthon is igaz.

46. Sorolj fel 10 jó tulajdonságot, +1-et a neved kezdőbetűjével! (ne szokást írj)
pontos, precíz, megbízható, őszinte, jó hallgatóság, kitartó, jó szívű, kedves, megértő, nem ítélkezem azonnal
+1: lelkiismeretes

47. Sorolj fel 10 rossz tulajdonságot, +1-et a neved kezdőbetűjével! (ne szokást írj)
makacs, néha döntésképtelen, kritikus, túlreagálok néha dolgokat, finnyás (ha ez rossz), nem szeretem a félmegoldásokat vagy félválaszokat (vagy ez vagy az), zárkózott, nincs elég önbizalmam, olykor szétszórt, és néha inkább élek a múltban, mint a jelenben.
+1: lusta is szoktam lenni, ha megtehetem. :)
Forrás
48. Mennyire jellemző rád a neved?
Nos, olvastam a témában, és arra jutottam, hogy az olyan jelentések, mint Istentől született, meg születés, és hasonlók nem igazán írják le, milyen is vagyok. Ezenkívül még két jelzőt találtam, amik az ólomszínű és kékes, amikkel szintén nem tudok azonosulni. Viszont a leírásban vannak jellemző elemek.

49. Hisztizel, ha meglátsz egy pókot a falon?
Hááát, szeretném azt mondani, hogy felőlem mászkálhatnak mindenfelé, ahol csak jól esik, de nem! Én frászt kapok minden rovartól, és ízeltlábútól, és kiáltok segítségért. Utána még percekig nem érzem magam biztonságban.

50. Szoktál "bolhából elefántot csinálni"?
Sajnos hajlamos vagyok rá, igen. De csak és kizárólag olyankor, amikor úgy érzem, hogy tényleg megalapozott, szóval mindenből nem csinálok elefántot.

A mai kérdések sok dolgot felfedtek rólam ismét, akár a tulajdonságokra gondolunk, akár a gondolkodásomra. :)
Ti mit gondoltok a mostani kérdésekről? Van, amiben egyetértetek velem?

2 megjegyzés:

  1. Szegény: D Én ha meglátok egy darázst sírva bírok fakadni: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azok elől menekülök, ha lehet :D de a pókoknál, főleg ha nagyok kiáltok! :D

      Törlés