2014. március 25., kedd

100 kérdés - 6. rész

Ma a 100 kérdéses tag legújabb részét olvashatjátok.

51. Gondolkoztál már öngyilkosságon illetve öncsonkításon?
Soha!

52. Mik borítanak ki téged?
Fúú, igyekszem nem túl sok dolgot írni, mert erről lehetne mesélni... Szóval, a slattyogó emberek, akik éppen olyan tempóban és sávszélességben mennek, hogy lehetetlen legyen őket kikerülni; a lassan haladó pénztársorok; amikor egy büdös ember kerül mellém a tömegközlekedésen és nem tudok mit tenni a helyzettel; amikor valaki nem ért valamit, amit éppen magyaráznék neki és még csak nem is mondom kacifántosan; amikor az előadáson az utolsó percekben húzzák az időt és ekkor hangzanak el a lényeges információk; amikor tizedszer sem sikerül jól a tusvonalam és kezdhetem elölről a hadműveletet, mert olyan fáradt vagyok, hogy nem bírok szép vonalat húzni... És ennyi szerintem elég is. :)
Forrás
53. Számodra fontos embereket vesztettél el?
Igen, volt már rá példa. Sajnos ez olyasmi, ami előbb-utóbb mindenkivel megtörténik az élete során.

54. Mik azok a célok, amiket 2 éven belül szeretnél elérni?
Két éven belül szeretnék túl lenni már a szakmai gyakorlatomon, a szakdolgozat megírásán, és szeretném, ha a kezemben tarthatnám a diplomámat. Azt hiszem minden a legjobb úton halad efelé, úgyhogy panaszra semmi okom! :) Magánéletileg szeretnék egy párkapcsolatot, aztán meglátom, ebből mi lesz.

55. Használtál már ki valakit? És miért?
Szerintem nem.

56. Rossz embernek tartod magad?
Nem tartom magam rossz embernek, de velem is előfordul, hogy nincs jó napom és esetleg megbántok valakit, bár ez nem szándékos.

57. Szüleiddel milyen viszonyban vagy?
Úgy érzem, hogy nagyon jó viszonyban vagyok velük, anyuval mindennap beszélek, apuval nem állunk olyan közel egymáshoz, de ettől függetlenül sokat jelent nekem.
Forrás
58. Szeretsz iskolába járni?
Szerintem az iskola az a kategória, ami amolyan tipikus rossz. Főleg a gimis évek alatt érezheti úgy az ember, hogy utálja az egészet, ennek ellenére mégis sokan továbbtanulnak. Szerintem fontos, hogy megszerezzünk egy bizonyos fokú tudást, és ehhez elengedhetetlen, hogy tanuljunk. Ettől függetlenül abban is hiszek, hogy sok dolgot akkor tanulunk csak meg, amikor dolgozó emberek leszünk. Szeretni nem szeretem az iskolát, de nem is utálom. Egy olyan szakot kell választani, ami valóban érdekel, és szívesen foglalkoznánk vele a későbbiekben. :) Így sokkal több kedvünk lesz bejárni, és nem ellógni az órákat. Én személy szerint szeretek bejárni, és végigülni az előadásokat, gyakorlatokat, mert sokkal jobban fel tudok készülni a félév végén lévő vizsgákra így.

59. Mit gondolsz a nyitott kapcsolatokról?
Ez olyasmi, amiről nem szoktam gondolkodni. Én inkább komoly kapcsolatban gondolkozom, így ez a dolog engem nem érdekel. Azt hiszem, hogy aki ilyenbe belemegy, az vagy nem hiszi el, hogy jobbat érdemel ennél, vagy elfogadja, mert nem akarja elveszteni a másikat...Ha ez utóbbi, akkor még annyit fűznék hozzá, hogy a másik fél nem szereti eléggé, hogy komoly kapcsolatba bonyolódjon vele. Egyébként nem ítélem el azokat, akik ilyen kapcsolatot szeretnének, de hosszabb távon a két fél közül egy biztosan sérül.

60. Milyen nyelveken szeretnél megtanulni?
A francia nyelvvel már foglalkoztam gimi óta, de az utóbbi években arra jutottam, hogy nagyon nehéz, és ha 1-2 hónapig nem tanulom, gyakorlatilag kezdhetem elölről az egész nyelv tanulását. :( A németet az angol után elkezdeni pedig nem tudom, hogy lenne-e értelme. Főleg, ha arra gondolok, hogy ez a két nyelv az, amelyiket a legtöbb ember beszéli, és ehelyett inkább egy harmadik, kevésbé beszélt nyelvet kéne megtanulni és legalább középfokig vinni.

Mit gondoltok a legújabb kérdésekről?

2 megjegyzés:

  1. A nyitott kapcsolatos kérdésnél, számból vetted ki a szót:) Amúgy nekem mindig érdekes, ha valaki nem kerül közel valamelyik szülőhöz közel. Pont valamelyik nap filóztam ezen, és arra jutottam, hogy igazából ez valamilyen szinten a szülő felelőssége, a kezdetekben. Persze attól még lehet nagyon szeretni a masikat. Na mindegy ez
    kényes téma, amit remélem egyszer megbeszélünk: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, mindenképpen :) örülök, hogy hasonlóképpen gondolkozunk dolgokról :)

      Törlés