2014. március 3., hétfő

Blog Sale - körömlakkok, sminkek

Mivel a napokban rendet tettem a lakkjaim és sminktermékeim között, és még tesómtól is kaptam néhány alig használt terméket, így megszületett a mai poszt. Jellemzően csak kipróbált, vagy 1-2 alkalommal használt termékek kerültek fel ide.
A szabályok:
1. a termékeket személyesen is át lehet venni Budapesten, nagyobb közlekedési csomópontokon, a legjobb opció az Örs vezér tere, mivel itt minden nap megfordulok
2. természetesen postázok is, amennyiben a postaköltséget is vállaljátok
3. ha valamelyik termék felkeltette az érdeklődésedet, kérlek hagyj egy kommentet, hogy a többiek is lássák, mi az, ami már elkelt, illetve írj e-mailt nekem (vlilla0522@gmail.com)
4. mindenféle felmerülő kérdéssel e-mailben lehet zaklatni :)
5. az árakon lehet alkudni, ha valamit sokalltok

1. Catrice Crushed Crystals 04 - Oyster & Champagne
egyszer használtam - 800 ft
2. Astor Fashion Studio - Classic Chic Violet
blogtaliról hoztam haza, én egyszer sem használtam, az üvegen látszik, hogy mennyi van még benne - 500 ft
3. Catrice - Sold Out Forever
egyszer használtam két körömre - 600 ft
4. Lovely Gloss Like Gel - 125
bontatlan - 350 ft
5. Lovely Baltic Sand - 3
egyszer használtam - 400 ft
6. Amour körömlakk - 8909 Unique Ruby
többször használt - 300 ft
7. Catrice - Fred Said Red
az üvegen látható, hogy még mennyi van benne - 500 ft
8. Essence Guerilla Gardening - 02 Plant the planet
nail art-hoz használtam (minimális mennyiség hiányzik) - 350 ft
9. Essence Vampire's Love - Gold Old Buffy
1-2 alkalommal használt - 350 ft
10. Essence mono szemhéjpúder - Pop-eye (shimmer)
sötétszürke, néhányszor használt - 200 ft
11. Catrice Welcome To Las Vegas quattro szemhéjpúder
a képen látható mértékben használt - 450 ft
12. Cango & Rinaldi fülbevaló
bontatlan - 300 ft

Nos, ennyi lett volna a mai szösszenet, várom a kommenteket és az e-maileket! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése