2014. március 17., hétfő

Fotónapló 3.

Már régen nem készült fotónaplós bejegyzés, és nem is értem, miért felejtődött el, de igyekszem majd gyakrabban jelentkezni ilyen posztokkal.
Ezt a cuki mamuszt jövő télen fogom felavatni, mivel a kutyusaim eléggé elhasználódtak az alatt a két év alatt, mióta megvannak és viselem őket. Anyu ajándékozott meg vele legutóbbi látogatásuk alkalmával. :)
Végre, végre, végre volt olyan jó idő, hogy felöltsem a futós ruházatomat és elmenjek futni! :) Már vártam ezt az alkalmat, és mostantól igyekszem rendszeresebben futni járni! :)
Családi ebédet tartottunk a kaposvári Gecco mexikói étteremben, és ezt a fincsi burgonyachipses, mártogatós szószós sajtos husit rendeltem. Már többször jártunk itt, és még én is találok finomságokat, pedig én azért finnyásabb vagyok.
Az Interspar-ban pillantottam meg ezt a nagyon tavaszi hangulatú szalvéta csomagot, és beleszerettem. Mostanában megint feltörni látszik a szalvétagyűjtő szenvedélyem... De hát olyan kis tavaszi, nem igaz? Nem lehet neki ellenállni.

Hogy tetszettek a mai képek?

6 megjegyzés:

  1. Cuki a mamuszod :) Nagyon tetszett a bejegyzés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) örülök, hogy tetszett :)

      Törlés
  2. Nekem a szalvéta a kedvencem, azt hiszem, majd én is nyitott szemmel járok, mert elkelne valami igazi tavaszi csomag :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! remélem hamar találsz valami tavaszit, a húsvét is közeleg :)

      Törlés