2014. március 18., kedd

Gardróbmustra

A mai bejegyzésben egy kis betekintést engedek Nektek a gardróbomba, hiszen Eleni volt olyan drága, és meghívott erre a játékra, én pedig örömmel veszek benne részt! :)
A szabályok a következők:
1. A kérdéseket a megadott .png formában kell beilleszteni a bejegyzésbe a szokásos módon a "Kép beszúrása" funkcióval.
2. Válaszolj a kérdésekre szöveg és kép formájában!
3. A bejegyzés aljára linkeld be azokat, akiknek kíváncsi vagy a ruháira.
4. Emailben értesítsd a kiválasztott személyeket és küldd el nekik a kérdések képeit (.png formátumban vannak, egyszerűen csak csatold, ahogy a fényképeket kell) a feladatleírással és a Gardróbmustra logóval együtt.
5. A bejegyzésnek így kell kinéznie a gyakorlatban: GM logó, feladatleírás, kérdés-kép, alatta szöveg, majd kép a ruhákról.

Még úgy két éve vettem ezt a nadrágot, és mivel egy elég vékony anyagú, sztreccs farmerről van szó, így ez idő alatt sikerült rongyosra hordanom. Sajnos rövidnadrágot sem tudok belőle készíteni, mert a rongyolódás gyakorlatilag mindenhol érinti a nadrágot. Imádtam, és olyan drága volt, hogy többet ott nem veszek farmert, mert szeretem, ha minőségibb, és tovább bírja, pláne annyi pénzért.



Ezt a felsőt nőnapon vettem magamnak, mint láthatjátok az Empire State Building van rajta és a Mango-ban lehet hozzájutni. Ez egy lezserebb fazonú felső, és New Yorkos, úgyhogy nem hagyhattam ki. Persze, ha nem állna jól, nem hoztam volna el. :)


Ez a ruhanemű végül egy pulóver lett, amit télen kaptam ajándékba. :) Elég sokat hordtam, mostanában fogom letenni, hiszen végre jön a tavasz!!

Általában leggings és póló kombót hordok alváshoz, illetve van egy nem túl testhezálló pizsamám is, ezeket szoktam váltogatni. Ezt a Tezenis-es pólót leginkább csak alváshoz hordom, ugyanis hiába nagyon jó anyag, azért ebben nem mennék el mondjuk suliba. :) Még amikor ott dolgoztam, akkoriból maradt rám, és minden munkaruhámat megkaphattam, úgyhogy féltve őrizgetem őket. Egyébként még a mai napig ez a póló van az eladókon, amikor 1.500-as nap van, ha jól emlékszem. :) Nyilván ezt a mindennapokban hordom, hódításhoz egész mást veszek fel. :)

Most nincs párkapcsolatom, ezért csak az eddigi tapasztalataimból és érzéseimből merek mondani valamit. Magam is úgy gondolom, hogy a szoknyáknak nagyobb szerepet kellene kapniuk a mindennapi öltözködésemben, hiszen amikor szoknyát viselek, mindig elismerő pillantásokat kapok a férfiak részéről. Ez a kis csipkés pedig nem csak a személyes kedvencem, de ex barátom is szerette rajtam.


Legutóbb ezt a tavaszi-őszi átmeneti kabátot kaptam szüleimtől, mivel az addig hordott megkopott, ahol a táska fülével több éven keresztül érintkezett. Még gimis koromban vettük az előzőt, kb. 3 ezer forintért, és 6 évet simán kibírt. Nagyon strapabíró volt. Most feketét szerettem volna, mert az univerzális és tudtam, hogy jól fog állni. Az anyaga meg nagyon puha, isteni jó! :)

Hümm. Nagyon igyekeztem találni valamit ide is, de az itteni ruhatáramban nem találtam olyasmit, amit ide illeszthetnék...

Még néhány gondolatot szerettem volna megosztani a ruhatárammal kapcsolatban így a poszt végén. Szóval, mint láthatjátok, én inkább a sportos öltözködés híve vagyok, nem igazán viselek magas sarkút, inkább a tornacipők mellett teszem le a voksom. Ugyanakkor azért próbálok minél nőiesebben öltözni, ami szoknyákban illetve testhezálló farmer, felső, stb. jelenik meg. Régebben (például a farmeros képeken látható), hogy vékonyabb voltam, ami mostanában változott meg, hiszen felszedtem pár kilót és az edzésnek köszönhetően sokkal egészségesebbnek érzem magam. Mivel alacsony vagyok, így szeretem a testhez simulós ruhákat, farmerben is mindig olyat vadászok, ami simul, mert ha bővülő szárút vennék fel, összenyomná az amúgy is kis termetemet. Sokszor úgy érzem, hogy nem öltözködök túlságosan kreatív módon vagy stílusosan, és a Style and Blog-os lányoktól még bőven lenne mit tanulnom. :) Kiegészítőket sem nagyon viselek, főként télen nem, amikor a hosszú ujjú felsőkhöz nem érzek kényelmesnek semmilyen karkötőt, a kesztyű pedig a gyűrűket zárja ki ilyenkor. Szóval még van mit tanulnom, de azt hiszem jó úton haladok.

Köszönöm még egyszer Eleninek, hogy meghívott, nagyon élveztem készíteni ezt a bejegyzést. Meghívni pedig mindenkit szívesen meghívok, aki ki szeretné tölteni ezt a kérdéssort. :)
Nektek hogy tetszett a mai poszt? Volt benne olyan információ, ami meglepő volt rólam?

10 megjegyzés:

  1. Az a kék pulcsi és az átmeneti kabát nagyon szuper :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem teljesen rendben vannak ezek a rucik, én rühelltem eddig a szoknyákat, de tavalynyáron vettem kettőt, most meg valami kattanásom van, mert meg vagyok őrülve hogy nekem szoknyák kellenek... :D
    Rajtam mindig röhögnek, hogy még a kesztyű alá is képes vagyok gyűrűt venni, nem bírom elviselni, ha megyek valahová és nincs rajtam ékszer... :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is szoknya mániában szenvedek most, vmi egészen vibráló rózsaszínt nagyon el tudnék képzelni magamon. :)
      :D

      Törlés
  3. A csipkés szoknyádért odáig meg vissza vagyok! :) Én szeretem a stílusodat, közel áll hozzám. :)

    VálaszTörlés
  4. jajj de szép a csipkés szoknyád. *-*
    ne lepődj meg, ha egyszer csak eltűnik. :D

    VálaszTörlés
  5. Na jól van, túl csinos vagy :D (ezt merő jóindulatból mondom ám, nem tudnálak már hova dicsérni), minden ruha fantasztikusan áll, amiről hoztál outfit fotót *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D ó, köszönöm! gondoltam megmutatom amiről volt képem, mégis jobban el lehet képzelni :)

      Törlés