2014. március 22., szombat

TESZT: Golden Rose Galaxy 21 körömlakk

Ma egy Golden Rose lakkról olvashattok nálam, mégpedig a legújabb, Galaxy kollekció egyik darabjáról.
Nagyon megörültem, amikor a Nailland-nél megláttam, hogy a Golden Rose is előrukkolt egy rózsaszín-arany homoklakkal. Már a Moyra féle verzió is tetszett, de az számomra eléggé kiesett mindig. Végül felbuzdulva a jó híren, hogy már sokkal elérhetőbb helyen is hozzájuthatok, le is csaptam rá!
Maga a lakk 10,3 ml-es kiszerelésben kapható, gyönyörű rózsaszín-arany árnyalatú és homok hatású darab. Az ecsete hagyományos, nem lekerekített végű, amivel nincs nehéz dolgunk, elég könnyen használható. A lakkra nálam 3 réteg használata volt jellemző (ha alapszínre visszük fel rózsaszín, akkor 1-2 réteg is elég). Gyorsan szárad, köszönhetően annak a tulajdonságának, hogy homoklakk.
A tartósságára sem lehet panaszunk, talán 3 napig viseltem, mivel változatosságra vágytam. :) A lakkot a Nailland standjánál vagy a webshopból tudjátok megvásárolni 890 forintos áron. Több képet itt láthattok róla.

Mit gondoltok erről a lakkról?

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű O.O De ez is hasonlít arra bizonyos Barry M lakkra, nem? Amivel a Moyra és a Catrice is előrukkolt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elvileg igen, de a Barry M-ét még nem láttam, a Catrice pedig nem ilyen színű. :)

      Törlés