2014. március 8., szombat

Heti manikűrök

A mai bejegyzésben a héten viselt manikűrjeimet láthatjátok egy poszt erejéig. :)
Inkább a sötét színeket kedveltem most, és az elmúlt két hetet tekintve a burgundi, bordó színek voltak a kedvenceim.
Az első manikűr egy nagyon egyszerű, de annál szebb lakkal készült. Az egyik nagy kedvencem, a China Glaze Red-y & Willing lakkja ez, amire kaptam is néhány dicsérő szót! :) Élőben még sokkal szebb, sajnos nem annyira lehet visszaadni a lakkot így, hiszen nem látható minden szögből és mindenféle fényben.
Sokat kellett rá vadásznom, de abszolút megérte, mert nagyon tetszik, nagyon nőies, elegáns darab. :)
Végül a második manikűröm egy sötétkék (a kedvenc Barry M Navy) lakk és egy essence effect nails glitter kombinációja. Az essence glitterről érdemes megemlítenem, hogy kifutó termék és még néhány helyen megtalálhatjátok, ha megtetszett. Ezt viseltem ugyanígy a pingvines manikűrömnél és annyira szép, van egy kis lilás fénye, ami nagyon különlegessé teszi. Nem is értem, miért ezt viszik ki.
Ez a Barry M lakkom már régóta megvan, még az elsők között volt, amiket vettem, mielőtt nagy gyűjtő lettem. :)

Hogy tetszenek a manikűrök? Melyik áll közelebb hozzátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése