2014. március 12., szerda

Ismerjük meg egymást!

A mai bejegyzésben ismét személyesebb hangnemet fogunk megütni, hiszen Szilvi, Kami és Andi is meghívtak az Ismerjük meg egymást! nevű blogos játékba, aminek a lényege a következő:

Linkeld be azt az embert a bejegyzésbe, aki kipécézett.
Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
Pécézz ki hét embert, nevezd meg, és linkeld be Őket a bejegyzésbe.
Értesítsd Őket a kipécézésről hozzászólás formájában a blogukon.

1. Imádtam a szőkére melírozott tincseimet. Ez már nagyon régen volt, még gimiben, de azóta is nagyon jól esik nosztalgiázni és átnézni a kedvenc akkori képeimet.

2. Amikor kicsi voltam, féltem a kutyáktól, aztán az egyik szomszédtól kaptunk egy kiskutyát, és amikor átmentünk érte nem mertem bemenni. Amikor hazavittük, az udvaron tevékenykedtünk és pihentünk és olyan kis cukin elaludt a lábamon. :) Erről van kép is. Nem is értem, eléggé alaptalan volt ez a félelmem, azóta is minden kutyust szeretek.

3. Amikor felköltöztem a fővárosba tanulni (már lassan 4 éve), akkoriban nagyon sokat sütöttem-főztem és simán el tudtam volna képzelni magam háziasszonyként (bocsi, ha ezzel a szóval valakit kiborítok, de én szeretem és jól leírja a dolgot). Még most is sokszor nagyon szívesen pepecselek ételekkel, főleg, ha volna kinek, még több örömömet lelném benne. :)

4. Imádok olvasni! Főként az amúgy is népszerű, úgymond tiniknek ajánlott irodalmat bújom, könyvtárba is be vagyok iratkozva, így friss és régebbi könyvekhez is hozzáférhetek, és ha mégsem tetszene, hát nincs semmi gond. Szeretem a vámpíros-vérfarkasos és hasonló történeteket is, jelenleg éppen egy angyalos sorozatot olvasok. A lényeg nem is az, hogy ilyen természetfeletti dologról szóljon, inkább az, hogy elszórakoztasson és elgondolkodtasson. A könyveim között egyébként pszichológiai témájúak is akadnak!

5. A körömlakk gyűjteményemben nem található meg minden szín, aminek egyszerű oka, hogy nem szeretem az adott színeket. Ilyen például a narancssárga, talán két barackos árnyalat sorolható ide, de igazából ezekre külön színárnyalatként tekintek. Egy darab zöld lakkom van csak, és citromsárga sincs a kollekciómban, ami van az olyan lime zöld-neon sárga szín, amire ha nagyon szigorúak vagyunk ráfoghatjuk, hogy sárga.

6. A kedvenc évszakom a nyár, mivel ilyenkor nagyon jó az idő, nem szükséges sok ruhát felvennünk, süt a nap, sok vitaminhoz juthatunk, mert gyümölcsök szezonja is, és nekem az nagyon sok vitamin forrást jelent. A meleg mostanában már egyre elviselhetetlenebb, de azért még megbirkózom vele.

7. Szeretem meglepni a szeretteimet, nem csak különleges alkalmakkor, mint pl. a névnapok vagy születésnapok, de máskor is szeretek kedveskedni nekik, főleg, ha tudom, hogy örülnének az adott meglepetésnek. :)

Azt hiszem, hogy már nagyon sok blogger részt vett ebben a játékban is, így nem jelölnék meg most külön 7 embert, hanem aki kedvet érez ehhez a játékhoz, az töltse ki nyugodtan, és hozzászólás formájában szívesen veszem a linkeket! :)
Köszönöm a lányoknak, hogy megjelöltek és felkértek, hogy elkészítsem a bejegyzést!
Hogy tetszett a mai poszt?

6 megjegyzés:

  1. Én is szeretek olvasni meg háziasszonykodni :D és persze a nyarat ♥
    http://bogikuckoja.blogspot.ro/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D örülök, hogy van bennünk közös!

      Törlés
  2. Miért nem vagy szöszi? annyira jól áll :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd egyszer személyesen kivesézem a témát :) köszi!

      Törlés