2014. március 7., péntek

KIK és H&M

Február végén jártam a H&M-ben és a KIK-ben is, ahol vettem néhány dolgot. Mivel ezek nem szerepeltek a februári szerzeményes bejegyzésben, így ma ezeket nézhetitek meg. :)

A H&M-ben két nyakláncra csaptam le, amik közül az egyikkel már régebb óta szemezgettem. Az arany láncos verzióból volt még ezüst és golden rose színű is, viszont én egy aranyra vágytam jobban. Egyébként nem rossz ötlet akár mindhárom színt beszerezni, az ezüstön még gondolkozom.
A vékony nyakláncot mindennaposnak tervezem majd hordani, kis aranyos darab. Golden rose színű nyakláncom már van egy, méghozzá egy nagyon szép statement darab, amit a karácsonyi outfitemhez is viseltem, de mivel az egyik órám is ilyen színű, így ez nálam kedvelt szín. :)
A KIK-ben szeretek mindig nézelődni, amikor van időm lesétálni, ugyanis mindig nagyon jópofa dolgok vannak náluk, az árakról nem is beszélve! Nagyon baráti áraik vannak, és már a nyári költözés alkalmával is ott jutottam fém dobozokhoz, amiben például cukrot, lisztet, kakaóport, stb. lehet tárolni. Mivel akkor nem vettem meg a kellő mennyiséget (mert nem volt annyi különböző doboz és egyformát nem akartam), így kivártam. És most ők fogadtak a KIK-ben. Már be is lettek fogva használatra. Még egy ennél nagyobb méretűt keresek lisztnek, mert általában kétféle is van itthon (sima meg teljes kiőrlésű), és szeretném, ha lenne mindegyiknek doboza. :)
A nyulakat meg már láthattátok itt a múlt vasárnapi pozitív percekben, akik szintén a KIK-ből jöttek velem és remek tavaszi dekoráció lesz a két nyuszkó. :)

Mit gondoltok a szerzeményekről? Szoktatok KIK-ben vásárolni?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a láncok és a nyuszkók is :]

    VálaszTörlés
  2. Kisnyusziiik O.O Tetszenek az ékszerek is nagyon, majd azért muti meg egyet élőben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) rendben, amikor talizunk, akkor az egyiket veszem fel :)

      Törlés