2014. március 15., szombat

Lakk stop

Az utóbbi időben nehezebben tudtam megálljt parancsolni a körömlakk gyűjtő szenvedélyemnek, aminek az lett a vége, hogy 80 körömlakkra nőtt a gyűjteményem. Ebből 5 olyan lakkom van, ami alap-, fedő- vagy körömerősítő lakk, így ezek igazából nem színek.
Mivel már helyileg is nehezebb elrendezni őket, így megszületett a döntés, hogy nem veszek most egy ideig körömlakkot. A legjobb az lenne, ha a születésnapomig (május vége felé lesz) kibírnám újak nélkül, de ha csak 1,5 hónapot bírok ki, az is jó. Az a célom, hogy sokkal átgondoltabb döntéseket tudjak hozni és valóban csak olyasmit vásároljak meg, amit nagy mértékben ki tudnék használni.
Tehát a cél: a születésnapomig vagy május elsejéig nincs új körömlakk! Ha akciós, ha nem, pont.

Ti tartottatok már lakk stopot? Mik a tapasztalatok?

10 megjegyzés:

  1. Én nem bírnám, viszont sok sikert Neked! :)

    VálaszTörlés
  2. Én tavaly csináltam egy ilyen projektet, szerintem tartható, csak nem kell olyan helyeken járni-kelni, ahol nagy a kísértés :-) mostanában sem vásároltam lakkokat, eldöntöttem, hogy kevesebb, de különleges lakkokra fogok beruházni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, abszolút igazad van, és én is már inkább csak különleges lakkokban gondolkozom. :)

      Törlés
  3. Amikor így indultam neki soha nem bírtam ki, de most,hogy eldöntöttem, csak pár darabot veszek egy hónapban (eddig hármat sikerült, ami nálam nagyon nagyon nagy szó :D) könnyebb megálljt parancsolni magamnak.

    Neked nagyon nagyon sok kitartást kívánok, nem lehetetlen amire vállalkoztál, nálam sokkal erősebb akaratú bloggerináknak sikerült! :D :3

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom, nálam is lakk stop van jelenleg, mondjuk megkönnyíti a helyzetemet, hogy munkába nem festhetem ki a körmeimet, így könnyebben lebeszélem magamat egy-egy lakkról :D

    VálaszTörlés
  5. Hát kitartást kívánok ehhez! Addig is várom a manikat a meglévőiddel :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) még lakk stop előtt vettem néhány újat, úgyhogy majd azokat is mutatom :)

      Törlés