2014. március 28., péntek

Lista Glamour-napokra

Két hét múlva kezdődik a Glamour-napok, ami azt jelenti, hogy a tavaszi, és már nyári ruhatárunkat jelentős mértékben olcsóbban tudjuk beszerezni, ha tudjuk mit és hol vásároljunk meg! :) Ma azokról a termékekről láthattok listát, amelyeket a Glamour-napokon szeretnék beszerezni. Nem tervezek nagy vásárlást tartani idén sem, néhány termék azonban nagyon kívánságlistás nálam.

1. H&M:
Forrás
A H&M-ben kinéztem egy bikinit, alsót és felsőt is szeretnék venni, mivel csak egy feketém van, de valami színesre, vidámra is vágyok. Ezt a virágos bikinit néztem ki magamnak, bár még üzletekben nem láttam. Bízom benne, hogy a Glamour-napokra megérkezik és lecsaphatok rá akciósan. :)
Forrás
A szoknya is H&M-es, nem tudom, hogy tetszeni fog-e magamon, mindenesetre felpróbálom majd, és meglátjuk. Szeretnék szoknyákat még a ruhatáramba. :)

2. Müller:
Forrás 
Forrás

A Müllerben Catrice és Essence termékekre szeretnék beruházni, konkrétabban a Catrice Camouflage Cream, és az Essence extra longlasting eyeliner pen érdekelne. Az utóbbi régóta kedvencem, de megint kezd kezelhetetlen lenni, vagyis beszáradni, úgyhogy szükségem van egy újra. A Catrice termék pedig a szem alatti karikákra kellene, amik mostanában előbújnak, ha nem alszom túl jól.

3. F&F:
Forrás
Ebbe a szandálba gyakorlatilag azonnal szerelmes lettem, már a kép alapján is, de élőben is nagyon meggyőzött. Kényelmes, laza, csinos, nyári szandál, éppen amire vágyok! :)

A listámon kívül még szeretnék egy olyan farmert is, ami semmi extra, csak egy szimpla farmer, de van zsebe, csípőfazonú, és slim fit (vagyis testre simulós végig, a szára nem bővül), de egyelőre úgy tűnik, hogy 10 ezer forint alatt normálisat idén sem fogok találni, az pedig egy kicsit számomra már sok. Talán majd valamelyik üzletben a Glamour-kuponnal nyerhetek 1-2 ezer forintot az árból, mondjuk a Mangora gondoltam.
Forrás
Illetve ez a nagyon cuki Pull&Bear póló is nagyon tetszik, már meg is néztem, milyen rajtam és erősen gondolkozom rajta is. :) Ilyen terveim vannak idén a Glamour-napokra.
Ti miket szeretnétek beszerezni?

7 megjegyzés:

  1. A Catrice Camouflage Cream szerintem szem alá nem megfelelő, ha nem vagy ráncos akkor is szépen látszik a redőkben a szemed alatt pl. nem elég alvás miatt és szárít is.
    Farmert szerintem sok helyen találsz, olyat amilyet keresel, a kínaitól kezdve akár a New Yorkerig. Én pont más fazont keresek, ami ritka manapság. Ne legyen szaggatott, lehetőleg koptatott se, de ha az akkor finoman... és legyen egyenes a szára vagy bootcut fazon, ami szintén ritka.
    A fürdőruha tetszik amit felraktál én pöttyösben láttam ilyet a boltban, kicsit drágállottam az árát, meg idén biztos nem megyek nyaralni, lehet megteszi a tavalyi is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, hogy a catrice krémmel kisegítettél, akkor erről lemondok most! :)
      örülök, ha tetszik, ez egy nem veszélyes árú bikini, a kuponnal meg le is jönne belőle 20%, úgyhogy remélem majd lesz vhol addigra belőle :D

      Törlés
    2. a farmerral meg leginkább az tud problémás lenni, h ami tetszik az nem áll jól valamiért rajtam :P de majd hosszas utánajárás után sikerülni fog!

      Törlés
  2. Jó dolgok ezek. Nekem is kéne pár dolog, egy nyári naci jó lenne, akár farmer, akár valami szép csini darab, egy-két kiegészítő is kéne, na meg szandi, esetleg egy világos táska is, de nem mind Glamour-on csusszan be :D AMúgy néztem F&F-nél szép kis láncokat meg karkötőt (wheartit-on megtalálod), azokat meg kéne nézni élőben is. Meg jó lenne valami bikini is, mert hát nincs :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rendben, majd még beszélünk róla.

      Törlés
  3. Nekem kifejezetten száraz a bőröm, mégis bevált a Camouflage korrektor, a legeslegjobb, amit valaha használtam, bár tény, hogy mindig krémezés után sminkelek, de semmiféle problémám nincs vele :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! na, akkor lehet adok neki egy esélyt, színben a legvilágosabbat néztem ki. :)

      Törlés